انتشار پوستر فیلم جوخه انتحار / انتشار تریلر تا ساعاتی دیگر

26 March 2021 - 17:39

جیمز گان ضمن انتشار پوستر رسمی فیلم مورد انتظار جوخه انتحار، اعلام کرد که تریلر رسمی فیلم نیز امروز منتشر خواهد شد.

جیمز گان (James Gunn) با استفاده از صفحه توییتر خود، پوستر رسمی فیلم ابرقهرمانی جوخه انتحار (The Suicide Squad) را منتشر کرد. گان همچنین در پیامی دیگر، اعلام کرد که تریلر این فیلم نیز، امروز منتشر خواهد شد.

گان در پیام مربوط به تریلر خود، توضیح خاصی نداده و تنها زمان انتشار آن را اعلام کرده است. در پیام مربوط پوستر فیلم نیز وی ضمن انتشار پوستر، مجددا به زمان انتشار تریلر فیلم اشاره کرده است. گان همچنین اعلام کرده که آلبوم موسیقی این فیلم نیز به زودی منتشر خواهد شد.

با توجه به موفقیت و محبوبیت فوق‌العاده فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر (Justice League Snyder Cut)، هواداران دنیای دی‌سی منتظر انتشار فیلم جوخه انتشار می‌باشند و امیدوارند این فیلم نیز به خوبی فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر باشد.

طبق گفته جیمز گان، نسخه جدید جوخه انتحار، ارتباط خاصی با نسخه سال ۲۰۱۶ فیلم که با همین نام منتشر شد، ندارد و با توجه عدم موفقیت آن فیلم، این خبر برای هواداران دی‌سی، خبر خوبی می‌باشد.

مارگو رابی (Margot Robbie) در کنار یوئل کینامان (Joel Kinnaman)، جای کورتنی (Jai Courtney) و وایولا دیویس (Viola Davis) از نسخه سال ۲۰۱۶ در این فیلم حضور دارند.

در این بین، ادریس البا (Idris Elba)، جان سینا (John Cena)، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) و سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) نیز به عنوان بازیگران جدید، در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم جوخه انتحار، در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) در سینما اکران و در همان روز نیز از طریق سرویس اشتراک اچ‌بی‌او مکس نیز در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

منبع: توییتر جیمز گان

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.