تریلر سریال انیمیشنی Pandemica منتشر شد

27 March 2021 - 12:27
سریال Pandemica

تریلر سریال انیمیشنی Pandemica با پشتوانه کمپین The One و برای مبارزه با نابرابری در پخش واکسن کرونا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر، کمپین The One که یک تشکیلات بهداشتی برای مبارزه با فقر می‌‌باشد و توسط بونو ایجاد شده است، ساخت یک انیمیشن سریالی با عنوان Pandemica را شروع کرده است. این سریال با شخصیت‌های اصلی خود در یک برزخ ناشی از همه‌گیری و غافل از این که چه مدت قرار است این قرنطینه طول بکشد، شروع می‌‌شود به طوری که افراد نمی‌‌دانند تا چه زمانی قرار است از دوستان و خانواده خود جدا بمانند. ساموئل آرنولد (Samuel Arnold)، کانی بریتون (Connie Britton)، پاتریک آدامز (Patrick Adams)، مگ دانلی (Meg Donnelly)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، نیک کرول (Nick Kroll)، لورا مارانو (Laura Marano)، فیبی رابینسون (Phoebe Robinson)، پنلوپه کروز (Penélope Cruz)، مایکل شین (Michael Sheen)، دیوید اویلوو (David Oyelowo) و کالوم ورثی (Calum Worthy) قرار است صداپیشگان این سریال باشند.

این انیمیشن سریالی توجه مردم را به اختلاف در توزیع واکسن بین کشور‌های ثروتمند و بدشانس جلب می‌‌کند. ایالات متحده آمریکا همچنان به گسترش تزریق واکسن فراتر از افرادِ در معرض خطر و در گروه‌های مختلف سنی ادامه می‌‌دهد، در حالی که کشور‌های دیگر هنوز واکسیناسیون آسیب‌پذیرترین قشر جمعیت خود را انجام نداده‌اند.

رهبر گروه موسیقی U2 یعنی بونو (Bono) در مورد نابرابری در توزیع واکسن صحبت کرد و گفت:

جایی که در آن زندگی می‌‌کنید نباید تعیین کننده دریافت این واکسن‌ها باشد. ما باید متعهد شویم تا از منتظر نماندن میلیارد‌ها انسان پشت صف خرید این واکسن اطمینان حاصل کنیم. اگر واکسن در همه جا نباشد این بیماری ‌همه‌گیر از بین نمی‌‌رود. اویلوو و کروز تاکید کردند که باید اطمینان حاصل شود که هیچ‌کس برای واکسن زدن جا نماند؛ وعده “واکسن برای همه” باید بدون توجه به محل زندگی شما، تحقق یابد.

این سریال قرار است در هفت قسمت اجرا شود که در قسمت اول آن صداپیشگانی همچون، دانلی، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و رابینسون هنرنمایی می‌‌کنند. لیست درجه یکی مانند کمدین‌ها و بازیگران برنده جایزه اسکار برای پیوستن به کمپین The One و مبارزه برای برابری بهداشتی پا پیش گذاشته‌اند و برای ساخت انیمیشن Pandemica جمع شده‌اند.

تمامی هفت قسمت این سریال، که در مجموع شامل چند دقیقه حساس هستند در کانال یوتیوب کمپین The One در دسترس می‌‌باشند.

تریلر سریال Pandemica را در قسمت زیر مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.