اولین تریلر فیلم کمدی رمانتیک We Broke Up منتشر شد

27 March 2021 - 02:26

اولین تریلر فیلم کمدی_رمانتیک We Broke Up، با بازی آیا کش و ویلیام جکسون هارپر منتشر شد.

این فیلم با بازی آیا کش (Aya Cash) و ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper) روایت‌گر داستان زوجی است که ظاهرا برای شرکت در یک مراسم عروسی باهم همراه هستند، ولی باطنا بین آن‌ها درگیری‌هایی پیش آمده و روابطشان خراب شده است. کارگردان این فیلم جف روزنبرگ (Jeff Rosenberg)، کارگردان سریال تحسین‌ شده‌ی The Good Place، است و فیلم‌نامه‌ی آن، مشترکا توسط روزنبرگ و لارا جاکمین (Laura Jacqmin) نوشته شده است.

در اولین تریلر We Broke Up، ما زوجِ لوری و داگ را در صلح و صفا و خوشحال می‌بینیم و آن‌ها را  در یک فروشگاه، در حالی دنبال می‌کنیم که داگ به‌صورتِ ناگهانی از لوری خواستگاری می‌کند و لوری به‌شیوه‌ای نامناسب پاسخِ او را می‌دهد.

در ادامه به‌نظر می‌رسد که بینِ آن‌ها درگیری‌هایی به‌وجود می‌آید که موجب خدشه‌دار شدنِ رابطه‌شان می‌شود، اما آن‌ها مجبورند تا برای شرکت در مراسمِ عروسی خواهر کوچک‌تر لوری در طی یک سفرِ تابستانی، حفظِ ظاهر کرده و موقتا کدورت‌های بین‌شان را کنار بگذارند. تریلر مشخص نمی‌کند که آیا داگ و لوری نهایتا به‌صورت حقیقی باهم آشتی می‌کنند یا خیر.

ژانرِ کمدی_ رمانتیک در ۱۰ سال اخیر تغییراتِ فراوانی را از سر گذرانده است. هنوز هم فیلم‌هایی در این ژانر پیدا می‌شوند که از همان فرمول قدیمیِ مبتنی بر کمدی سطحی و پایان از پیش معلوم تبعیت کنند، مانند فیلم To All the Boys I’ve Loved Before محصول همین امسال، ولی فیلم‌هایی مانند La La Land و  ۵۰۰ Days of Summer این قاعده را تا حد زیادی تغییر داده‌اند.

فیلم‌های مذکور، جنبه‌ای واقعی‌تر از روابط عاشقانه در قرن ۲۱ را به‌نمایش گذاشتند و باعث شدند تا انتظاراتمان از فیلم‌های کمدی_رمانتیک به‌کلی تغییر کند. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم فیلم We Broke Up به کدام دسته از این فیلم‌های ژانر کمدی_رمانتیک وفادار خواهد بود (شاید هم به هر دو). به‌هر ترتیب، به‌نظر می‌رسد که کش و هارپر قرار است تا عُشاقِ کاریزماتیکی را به ما نمایش بدهند.

کش و هارپر هر دو بازیگرانی تازه‌کار ولی مستعد هستند و قطعا نقش‌های بزرگ‌تری مانند این فیلم، آن‌ها را به سطح اول صنعت سینما هدایت خواهد کرد. هر دوی این بازیگرانِ جوان، در دو سریال، تواناییِ خود را اثبات کرده‌اند: کش در فصل دوم سریال تحسین شده‌ی The Boys در نقش شروری برتری‌طلب و نژادپرست و هارپر در نقش چیدی، که یک استاد فلسفه‌ی بلاتکلیف بود، در سریالِ موفقِ The Good Place.

هم‌چنین کش قرار است تا نقش ایستر لیبوویتز را در سریال The First Lady محصولِ شوتایم ایفا کند و هارپر نیز به‌عنوان یکی از بازیگرانِ اقتباس موردانتظار کمپانی آمازون از کتاب The Underground Railroad و هم‌چنین شخصیت مثبت جدیدِ فصل دوم سریال Love Life محصول HBO Max بازی خواهد کرد.

در خلاصه‌ی رسمی منتشر شده برای این فیلم آمده است:

لوری و داگ ۱۰ سال است که باهم زندگی می‌کنند؛ اما وقتی در آستانه‌ی مراسمِ عروسی خواهرِ لوری، او به پیشنهادِ غافلگیرکننده‌ی داگ واکنش بدی نشان می‌دهد، روابط آن‌ها رو به سردی می‌گذارد. داگ و لوری که نمی‌خواهند موضوعِ صحبتِ مردم شوند، حفظِ ظاهر کرده و وانمود می‌کنند که هنوز باهم روابط خوبی دارند. با این حال برخی اتفاقات و رفتارهای مهمانان عروسی، باعث می‌شود تا این حفظِ ظاهر آن‌ها چندان هم به‌خوبی پیش نرود.

اولین تریلر این فیلم را می‌توانید از این لینک تماشا کنید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.