انتشار تریلر جدید از فیلم ترسناک The Banishing

27 March 2021 - 10:28

تریلر جدیدی از فیلم ترسناک The Banishing منتشر شده است.

سرویس استریمینگ Shudder اکران فیلم ترسناک The Banishing را با الهام از داستان واقعی خانه‌ای نفرین شده در انگلستان در لیست خود قرار داده است. با مشاهده این تریلر می‌توان به جزییات بهتری از داستان فیلم و تاریخ اکران آن در آوریل دست یافت.

در این تریلر شاهد استفاده از استعاره‌های کلاسیک از سوی شخصیت‌ها هستیم. در این فیلم یک کشیش با ایفای نقش جان هفرنان (Joh Heffernan) به همراه همسرش ماریان با هنرنمایی جسیکا براون فیندلی (Jessica Brown Findlay) و دخترش آدلاید با ایفای نقش آنیا مک‌کنا-بروس (Anya McKenna-Bruce) به خانه جدیدی نقل مکان می‌کند و متوجه می‌شود که رازهای بدخیمی در گذشته این عمارت وجود دارد. آدلاید اشباح و ارواح شیطانی را مشاهده کرد و به اشتباه فکر می‌کرد آن‌ها دوستان خیالی او هستند تا اینکه کار از کار گذشت و خانواده او برای نجات روح کودک خود از یک فرد آگاه به علم غیب کمک خواستند.

به سه علت باید فیلم The Banishing را تماشا کنیم. اولین علت این است که پس از مدت‌ها این اولین فیلم ترسناک به کارگردانی کریستوفر اسمیت (Christopher Smith) است. اسمیت به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم‌های Creep ،Severance و Triangle سابقه فعالیت دارد. آخرین فیلم ترسناک او  با نام Black Death در سال ۲۰۱۰ اکران شد. فیلم The Banishing جدیدترین اثر اسمیت خواهد بود که قطعا با توجه به تجربه‌ای که اسمیت دارد، این فیلم بسیار دیدنی خواهد شد.

دلیل دیگر تماشای The Banishing داستان واقعی بورلی رکتوری (Borley Rectory) است که فیلم از آن الهام گرفته است. اولین گزارش از وجود روح در عمارت قدیمی انگلیس به سال ۱۹۸۳ برمی‌گردد، و چندین داستان مربوط به روح به این مکان ربط داده شده است. در این عمارت دوبار جن‌گیری شد اما هر دو بار ناموفق بود و استخوان‌های دو زن جوان در زیرزمین خانه در سال ۱۹۴۳ پیدا شدند. بسیاری از داستان‌های ارواح پیرامون بورلی رکتوری قبلاً رد شده‌اند، اما همین داستان‌ها اساس عالی برای یک فیلم‌نامه ترسناک خوب ایجاد کرده است.

سومین دلیل تماشای فیلم مربوط به سرویس Shudder است. با توجه به اینکه سرویس استریمینگ Shudder فیلم‌های ترسناک با کیفیتی را ارائه می‌دهد، قطعا اکران The Banishing در این سرویس خبر خوبی می‌تواند باشد. نویسندگان فیلم The Banishing عبارتند از دیوید بتون (David Beton)، ری بوگدانوویچ (Ray Bogdanovich) و دین لاین (Dean Line). در این فیلم شان هریس (Sean Harris) و جان لینچ (John Lynch) ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان فیلم The Banishing بدین صورت است:

فیلم The Banishing به کارگردانی کریس اسمیت داستان واقعی از یک خانه نفرین شده است. یک روحانی جوان به همراه همسر و دخترش یه یک عمارت پر رمز و راز نقل مکان می‌کند. زمانی که روح انتقام‌جو وارد بدن دختر کوچک می‌شود و خانواده را تهدید می‌کند، روحانی و همسرش مجبور به مقابله با عقاید او می‌شوند. آن‌ها دو راه بیشتر ندارند؛ یا باید برای بدست آوردن جادوی سیاه به یک فرد آگاه به علم غیب روی بیاورند و یا خطر از دست دادن دخترشان را به جان بخرند.

The Banishing از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) منحصراً در Shudder پخش می‌شود. می‌توانید از این لینک این تریلر را تماشا کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.