زمان انتشار فیلم جدید و جنایی مرداب با بازی مت دیمون مشخص شد

27 March 2021 - 13:26

فیلم جنایی مرداب با بازی مت دیمون و کارگردانی تام مک‌کارتی، قرار است در مرداد ماه نمایش داده شود. آخرین ساخته مک‌کارتی، برنده اسکار بهترین فیلم سال شده بود.

فیلم مرداب (Stillwater) داستان شخصیتی به نام بیل را روایت می‌کند که کارمند یک دکل نفتی است و ناگهان متوجه می‌شود که دخترش به جرم قتل در کشور فرانسه در زندان است. وی به فرانسه رفته و بعد از آنکه دخترش می‌گوید مرتکب این قتل نشده است، با وجود عدم آشنایی با زبان فرانسوی، نظام حقوقی متفاوت فرانسه نسبت به آمریکا و فرهنگ متفاوت دو کشور، تلاش می‌کند تا بی گناهی دختر خود را ثابت کند.

مت دیمون (Matt Damon) در نقش بیل در این فیلم هنرنمایی کرده است. ابیگیل برسلین (Abigail Breslin) نیز در نقش دختر شخصیت دیمون در این فیلم بازی کرده است. تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) نیز علاوه بر کارگردانی این اثر، فیلم‌نامه آن را نیز نوشته است.

مک‌کارتی آخرین بار در سال ۲۰۱۵ فیلم اسپات‌لایت (Spotlight) را براساس فیلم‌نامه‌ای از خود کارگردانی کرد که این فیلم برنده اسکار بهترین فیلم سال شد و مک‌کارتی نیز برای نوشتن فیلم‌نامه آن، برنده اسکار بهترین فیلم‌نامه سال شد.

دیمون نیز در طی سالیان اخیر، بیشتر مشغول بازی به عنوان نقش‌های مکمل و افتخاری بوده است و آخرین باری که در نقش اصلی در یک فیلم بازی کرد، به سال ۲۰۱۹ و فیلم موفق فورد در برابر فراری (Ford v Ferrari‎) برمی‌گردد.

این فیلم که پیش از این قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۰ اکران شود، در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) در سینما اکران خواهد شد. این تاریخ همزمان با فیلم گشت‌وگذار در جنگل (Jungle Cruise) می‌باشد که دواین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) در آن بازی کرده‌اند.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.