تریلر سریال شبکه دیزنی پلاس با نام Big Shot منتشر شد

27 March 2021 - 14:06
سریال Big Shot

شبکه اینرتنتی دیزنی پلاس، اولین تریلر سریال اورجینال خود با عنوان «شخص مهم» را منتشر کرد.

در سریال Big Shot شاهد نقش‌آفرینی جان استیموس (John Stamos) در نقش مربی دمدمی مزاجی با نام ماروین کورن خواهیم بود که این کاراکتر مجبور می‌شود پس از اخراج شدن از کار قبلی‌اش، کار مربی‌گری و درس دادن در مدرسه خصوصی دخترانه‌ای را به عهده بگیرد.

از همان ابتدای تریلر به نمایش گذاشته شده از این سریال، می‌توان مشاهده کرد که دختر‌های حاضر در این مدرسه، به این راحتی‌ها حرف مربی خود را گوش نخواهند داد. زمانی که ماروین کورن متوجه می‌شود که این بازیکن‌ها نیاز به مربی دلسوز و همدل دارند، او با تغییر روش خود، تصمیم می‌گیرد که تبدیل به بهترین مربی که می‌تواند شود. در تریلر به نمایش درآمده از سریال Big Shot می‌توان به احساسی و امیدبخش بودن این سریال که بالا و پایین‌های زیاد و هیجانات بسیاری را نیز در داستان خود خواهد داشت پی برد.

پیش از این نیز، روند تولید این سریال در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ماه ۱۳۹۸) به علت همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده در تولید سریال‌ها و فیلم‌ها، متوقف شده بود و پس از مدتی با از سر گرفتن روند ساخت آن، دوباره روند تولیدش در ماه‌های نوامبر و دسامبر سال گذشته نیز، به علت مشکلات مربوط به همه‌گیری ویروس کرونا با مشکل روبه‌رو و متوقف شد. در انتها روند فیلم‌برداری این سریال به صورت رسمی در اوایل ماه ژانویه امسال (دی ماه ۱۳۹۹) در شهر لس‌آنجلس آغاز شد و توانست به کار خود پایان دهد و آماده پخش در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس شود.

سریال Big Shot توسط دین لوری (Dean Lorey) و دیوید ای. کلی (David E. Kelley) توسعه داده شده است. دین لوری در کارنامه خود وظیفه توسعه سریال‌هایی از جمله سریال انیمیشنی بزرگسالانه شبکه اینترنتی DC Universe با عنوان Harley Quinn و سیت‌کام Arrested Development شبکه Fox (فصل اول تا سوم آن) و شبکه اینترنتی نتفلیکس (فصل چهارم و پنجم آن) را بر عهده داشته است.

دیوید ای. کلی نیز وظیفه توسعه سریال‌هایی از جمله سریال درام شبکه HBO با عنوان Big Little Lies و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و همچنین سریال دارم جنایی شبکه ABC با نام Big Sky را بر عهده داشته است. ایده ساخت این سریال را بازیگری با نام براد گرت (Brad Garrett) مطرح کرده است.

علاوه بر جان استیموس از دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جسلین گیلسیگ (Jessalyn Gilsig)، یوت نیکول براون (Yvette Nicole Brown)، ریچارد روبیشاو (Richard Robichaux)، نل ورلک (Nell Verlaque)، تیانا لو (Tiana Le)، مونیک گرین (Monique Green)، تیشا کاستودیو (Tisha Custodio) و کریکت ومپلرویل (Cricket Wamplerwill) اشاره کرد. وظیفه کارگردانی فصل اول این سریال را نیز بیل دی.الیا (Bill D’Elia) و ویت نگوین (Viet Nguyen) بر عهده داشته‌اند.

فصل اول سریال Big Shot شامل ده قسمت خواهد بود که قرار است به صورت هفتگی در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود. وظیفه نوشتن فیلم‌نامه قسمت پایلوت (یک قسمت مستقل از یک مجموعه تلویزیونی است که به صورت آزمایشی ساخته می‌شود تا احتمال موفقیت مجموعه مشخص گردد و شبکه تلویزیونی شروع ساخت آن را قبول کند) این سریال را نیز دین لوری بر عهده داشته است.

قسمت اول سریال Big Shot در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته خواهد شد.

تریلر پخش شده از این سریال را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.