کارگردان Aquaman، تصویری از بازیگران این فیلم را به اشتراک گذاشت

26 January 2017 - 11:00

جیمز وان (James Wan)، پس از موفقیت در کارگردانی فیلم‌های ترسناکی نظیر سری Saw «اره»، Insideous «موذی» و The Conjuring «احضار روح» و همچنین فیلم موفق و پرفروش Furious 7 «خشمگین ۷»، از سوی دو استودیوی فیلم‌سازی برادران وارنر و DC Films جهت هدایت پروژه Aquaman «آکوامن» -فیلمی مستقل از ابرقهرمانی با همین نام از دنیای کمیک‌های DC- انتخاب شد. حال وی تصویری از بازیگران فیلمش را در جریان روخوانی فیلم‌نامه به اشتراک گذاشته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

در تصویر به اشتراک گذاشته شده از سوی وان، بازیگران اصلی این فیلم را می‌بینیم که دوشادوش یکدیگر نشسته‌اند. این تصویر پس از خواندن فیلم‌نامه‌ی فیلم «آکوامن» توسط ویل بیل (Will Beall)، یکی از نویسندگان فیلم مذکور که در نگارش آن با وان و جِف جانز (Geoff Johns) همکاری داشته، در توییتر رسمی وان به اشتراک گذاشته شده است.

#۵-۲-aquaman-cast

در فیلم Aquaman، یکی از ستارگان سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، یعنی جیسون موموآ (Jason Momoa) وظیفه‌ی ایفای نقش آرتور کوری (Arthur Curry)، پادشاه آتلانتیس، را برعهده  دارد. از جمله دیگر بازیگرانی که وی را در این فیلم یاری می‌کنند می‌توان به آمبر هرد (Amber Heard) در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش Ocean Master، که برادر ناتنی آکوامن و شخصیت شرور اصلی فیلم به شمار می‌آید، اشاره کرد.  ویلیم دافو (Willem Dafoe) نیز قرار است ایفاگر نقش شخصیت Nuidis Vulko باشد که البته در تصویر به اشتراک گذاشته شده از سوی وان حضور ندارد؛ عدم حضور وی منجر به ایجاد شایعاتی مبنی بر نقش کمرنگ او در فیلم بر خلاف انتظارات شده است که البته جزئیات رسمی در این مورد در دست نیست.

فیلم Aquaman، اکران گسترده‌اش را از روز جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ (۵ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.