تاریخ انتشار سریال های The Circle و Too Hot to Handle

27 March 2021 - 15:46
سریال The Circle

دو سریال واقع‌نما از نتفلیکس به نام‌های The Circle و Too Hot To Handle بالاخره تاریخ و نحوه انتشار فصل دوم خود را اعلام کردند.

طبق گفته‌های معاون بخش مستندها و سریال‌های بدون فیلم‌نامه کمپانی نتفلیکس یعنی برندن ریگ (Branden Reigg): این دو سریال که به صورت واقع‌نما ساخته شده‌اند قرار است به صورت هفتگی منتشر شوند؛ به جای نحوه انتشار قبلی که تمام قسمت‌ها به یکباره منتشر می‌شدند.

هر هفته چهار قسمت از سریال The Circle و از چهارشنبه ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) منتشر می‌شود و سریال Too Hot To Handle قرار است طبق سریال The Circle هر چهارشنبه در ماه ژوئن منتشر شود. در حالی که این استراتژی بدون شک با مفهوم اصلی هر دو سریال تفاوت دارد، به بینندگان زمان بیشتری برای تشریح این سریال می‌دهد و جذابیت این سریال‌ها را با شعار “بزرگتر بهتر است” در یک دوره زمانی حفظ می‌کند.

سریال The Circle که در ماه مارس برای فصل دوم تمدید شده بود، یک مجموعه بدون فیلم‌‌نامه و واقع‌نما از کمپانی Motion Content Group و استودیو Lambert می‌باشد. هشت بازیکن به صورت جداگانه در یک آپارتمان قرنطینه می‌شوند؛ جایی که در آن با هم دوست می‌شوند، عاشق هم می‌شوند، با هم دعوا می‌کنند و از طریق شبکه‌های اجتماعی یکدیگر را می‌شناسند. این بازیکنان در مسابقات پلتفرم‌های اجتماعی مختلفی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا نفوذ خود را بیشتر کنند و در نهایت جایزه بزرگ ۱۰۰۰۰۰ دلار را به دست آورند. ریگ نوید شگفتی‌های بیشتری را به مخاطبان می‌دهد، پیچ‌و‌تاب‌های بزرگ و بازیکنان در فصل دو از سریال The Circle باعث می‌شوند که این سریال بیش از پیش هیجان‌انگیز شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال استفن لمبرت (Stephen Lambert)، تیم هارکورت (Tim Harcourt)، جو هارکورت اسمیت (Jo Harcourt Smith)، تونی ایرلند (Toni Ireland)، ریچارد فاستر (Richard Foster) و چت فنستر (Chet Fenster) می‌باشند.

فصل اول سریال Too Hot To Handle پیرامون ۱۴ مهمان بود که برای نگه داشتن جایزه بزرگ ۱۰۰۰۰۰ دلاری باید بتوانند روابط خود را فقط در حد دوستی نگه دارند و بیشتر از آن پیش نروند. اگرچه فرضیه چنین رقابت‌هایی به نظر عجیب می‌آید، اما گویی در هر جایی وجود دارد و باعث شده است که این سریال برای فصل دوم تمدید شود. فصل دوم سریال Too Hot To Handle اکنون پیرامون ده مهمان می‌باشد که در تلاش برای حفظ ۱۰۰۰۰۰ دلار هستند و قرار است قسمت‌های آن بعد از اتمام سریال The Circle شروع به پخش کنند. این سریال توسط لورا گیبسون (Laura Gibson) و چارلی بنت (Charlie Bennett) ساخته شده است و تهیه‌کنندگی اجرایی آن توسط ملیا براون (Melia Brown)، سول فرنلی (Saul Fearnley)، راس کووارد (Ros Coward) و جونو ریچاردز (Jonno Richards) انجام می‌شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.