انجل سوتو و مارکو رامیرز فیلم Transformers جدیدی می سازند

27 March 2021 - 20:47
فیلم Transformers

کارگردان فیلم Blue Beetle یعنی انجل منوئل سوتو و نویسنده سریال Daredevil یعنی مارکو رامیرز قرار است فیلم جدیدی از فرنچایز Transformers بسازند.

فیلم جدیدی از فرنچایز Transformers به کارگردانی انجل مانوئل سوتو (Angel Manuel Soto) که کارگردانی فیلم‌های Charm City Kings و Blue Beetle را بر عهده داشته است و به نویسندگی نویسنده سریال Daredevil از نتفلیکس یعنی مارکو رامیرز (Marco Ramirez) در پارامونت در حال ساخت می‌باشد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر: انتظار می‌رود که این پروژه بدون نام پروژه مستقلی نسبت به تمام جهان Transformers باشد که توسط فیلم جدیدی از کارگردان فیلم Creed II یعنی استیفن کیپل جونیور (Stephen Caple Jr.) ادامه می‌یابد و هفتمین فیلم این فرنچایز به دنبال پنج فیلم از مایکل بی (Michael Bay) و یک اسپین‌آف به نام Bumblebee از تراویس نایت (Travis Knight)، خواهد بود.

همچنین گزارش شده است که کمپانی پارامونت برای این پروژه مستقل یک قرارداد مربوط به فیلم‌نامه با رامیرز بسته است. البته بستن این قرارداد خیلی زود به نظر می‌رسد؛ زیرا این پروژه هنوز تهیه‌کننده‌ای ندارد، ولی انتظار می‌رود که تهیه‌کننده قدیمی این فرنچایز یعنی لونرزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) در لیست تهیه‌کنندگان حضور داشته باشد.

استودیو پارامونت قصد دارد که چند پروژه از Transformers بسازد؛ برای مثال: یک سریال انیمیشنی از این مجموعه توسط شبکه Nickelodeon در حال ساخت می‌باشد. با این حال این فرنچایز ممکن است با دوباره باز شدن سالن‌های سینما در اطراف آمریکا در سینما‌ها اکران شود ولی سینما‌ها انتشار این سریال را محدود نخواهند کرد و احتمال دارد که این فیلم به صورت مجازی در استریمر پارامونت‌پلاس نیز منتشر شود.

از اعتبارات تلویزیونی رامیرز می‌توان به سریال‌های Sons of Anarchy و Daredevil اشاره کرد که مورد دوم یکی از بهترین سریال‌های کمپانی نتفلیکس از استودیو مارول بود و رامیرز را بعد از آن به یکی از خالقان و مجری‌های Defenders تبدیل کرد که تمام قهرمان‌های مارولی از برنامه‌های نتفلیکس را مثل لوک کیج، آیرون فیست، جسیکا جونز و دیردویل دور هم جمع می‌کرد.

در حالی که من هنوز فیلم Charm City Kings را ندیده‌ام ولی از جشنواره ساندنس هیچ چیز به جز تعریف از این فیلم نشنیده‌ام و حالا که سوتو دو پروژه به نام‌های Transformers و Blue Beetle را دارد، فکر می‌کنم شاید بالاخره مجبور شوم که پروژه HBO Max او را ببینم. به وضوح ثابت شده است که این پروژه برای این کارگردان اعتبار زیادی دارد و البته دیدن این که استودیوهایی با اعتبار بالا به نویسندگان اعتماد می‌کنند، حس خوبی دارد؛ زیرا هالیوود فقط روی پروژه‌هایی که در آخر سود دارند می‌ایستد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.