بازیگر جدید سریال پیش‌ درآمد The Witcher معرفی شد

28 March 2021 - 14:11
سریال The Witcher

لورنس اوفوران به عنوان یکی از ستارگان سریال پیش‌درآمد شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان «ویچر: خاستگاه خون» انتخاب شد.

این بازیگر که پیش از این بازی در سریال‌های مطرحی از جمله سریال بسیار پرطرفدار شبکه HBO با عنوان Game of Thrones و سریال Vikings شبکه پرایم ویدیو آمازون را در کارنامه خود دارد، به صورت رسمی برای نقش‌آفرینی در این سریال انتخاب شده است.

در تابستان سال ۲۰۲۰ بود که کمپانی نتفلیکس خبر ساخت سریال پیش‌درآمدی را از The Witcher با عنوان The Witcher: Blood Origin اعلام کرد. این سریال جدید، اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار گرفته است و روند فیلم‌برداری آن نیز امسال به صورت رسمی آغاز خواهد شد. پیش از این نیز بازیگر دیگری با نام جودی ترنر-اسمیت (Jodie Turner-Smith) برای بازی در این سریال مورد انتظار و فانتزی انتخاب شده بود و اکنون لورنس اوفوران (Laurence O’Fuarain) با پیوستن به جودی ترنر-اسمیت، در لیست بازیگران رسمی که تاکنون برای بازی در این پروژه انتخاب شده‌اند جای گرفته‌ است.

لورنس اوفوران بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش مهمان در چندین سریال‌ مشهور شهرت خود را به دست آورده ولی سریال The Witcher: Blood Origin اولین باری می‌باشد که این بازیگر قرار است به عنوان یکی از نقش‌های اصلی، در آن نقش‌آفرینی کند. این خبر توسط اکانت سریال The Witcher در شبکه اجتماعی توییتر، در روز جمعه اعلام شده است.

آن‌ها در این اعلامیه، علاوه بر انتخاب لورنس اوفوران برای بازی در این سریال، نقشی که او قرار است در این پروژه ایفا کند را نیز مشخص کرده‌اند. طبق این اعلامیه، لورنس اوفوران قرار است در نقش کاراکتری با نام فال (Fjall) در این سریال ظاهر شود. از قرار معلوم کاراکتر فال در این سریال جنگجویی ماهری می‌باشد که در نهایت به کاراکتر جودی ترنر-اسمیت می‌پیوندد و در کنار او می‌جنگد. ظاهراً داستان این کاراکتر از جایی شروع می شود که او به گروهی از سربازان که جان خودشان را وقف محافظت از یک پادشاه کرده‌اند می‌پیوندد.

سپس این کاراکتر به علت از دست دادن یکی از عزیزانش از هم پاشیده می‌شود و در نهایت برای کشف استعدادها و نقاط ضعف خود راهی ماجراجویی می‌شود که در طی آن با کاراکترهایی از جمله کاراکتر جودی ترنر-اسمیت برخورد کرده و با آن‌ها اتحادی غیر منتظره را تشکیل می‌دهد.

سریال اصلی The Witcher با پخش در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ (آذر ماه ۱۳۹۸) در شبکه اینترنتی نتفلیکس، به سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های به نمایش درآمده در این شبکه اینترنتی شد. مدتی بعد، شبکه اینترنتی نتفلیکس ساخت اسپین‌آف و پیش‌درآمدی از این سریال با عنوان The Witcher: Blood Origins را به صورت رسمی اعلام کرد. از قرار معلوم داستان این سریال ۱۲۰۰ سال قبل از وقایع سریال The Witcher تعریف خواهد داشت و اتفاقات آن حول واقعه جادویی با نام «Conjunction of the Spheres» و همچنین به وجود آمدن نمونه اولیه «ویچر» جریان خواهد داشت.

فصل اول این سریال قرار است در طی شش قسمت در این شبکه به نمایش گذاشته شود. نویسنده فیلم‌نامه یکی از قسمت‌های سریال The Witcher با نام دکلان دی بارا (Declan De Barra) نیز قرار است به عنوان مدیر این سریال در ساخت آن نقش داشته باشد. احتمال آن نیز وجود دارد که با منتشر شدن خبر حضور لورنس اوفوران در این سریال، در هفته‌های آتی نیز اسامی دیگر بازیگران حاضر در این پروژه به صورت رسمی اعلام شود.

فصل دوم سریال The Witcher نیز قرار است در زمانی در امسال در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. هنوز کمپانی نتفلیکس تاریخ مشخصی را برای پخش فصل دوم سریال The Witcher و سریال پیش‌درآمد آن یعنی The Witcher: Blood Origins اعلام نکرده، بنابراین مشخص نیست که کدام‌یک از این سریال‌ها زودتر از دیگری پخش خواهند شد ولی به نظر می‌رسد که سریال The Witcher: Blood Origins زودتر از فصل دوم سریال The Witcher در این شبکه پخش شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.