تریلر جدید سریال Made For Love منتشر شد

28 March 2021 - 14:11
Made For Love

شبکه اینترنتی اچ‌بی‌او مکس تریلر جدیدی را از سریال آینده خود با نام «ساخته شده برای عشق» منتشر کرد.

این سریال بر اساس رمان نوشته شده به همین نام در سال ۲۰۱۸ توسط نویسنده‌ای با نام آلیسا نوتینگ (Alyssa Nutting) ساخته شده است. از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کریستین میلیوتی (Cristin Milioti)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) و ری رومانو (Ray Romano) اشاره کرد.

فصل اول سریال Made For Love در طی هشت قسمت در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته خواهد شد. پیش از این نیز موضوع این سریال با توجه به تریلر‌های منتشر شده از آن مشخص شده بود ولی اکنون با تماشای جدیدترین تریلر به نمایش گذاشته شده از سریال Made For Love، می‌توان نگاه عمیق‌تری را به داستان تاریک، پیچیده و کاملاً سرگرم‌کننده این سریال انداخت. داستان این سریال درباره زنی است که در حال تلاش برای فرار از رابطه رمانتیک بسیار بد خود می‌باشد.

در تریلر جدید پخش شده از سریال Made For Love در ابتدا مخاطبان با زوجی به ظاهر خوشبخت با نام‌های هیزل گرین (با نقش‌آفرینی کریستین میلیوتی) و بایرون گوگول (با نقش‌آفرینی بیلی مگنوسن) آشنا می‌شوند. زندگی این زوج بسیار ایده‌ آل به نظر می‌رسد ولی بعداً مشخص می‌شود که بایرون گوگول با کار گذاشتن ایمپلنتی در مغزشان، به دنبال به دست آوردن معجونی برای عشق می‌باشد. او پیش از این نیز دست راست استیو جابز (Steve Jobs) بوده است.

در این بین، هیزل به آرامی متوجه می‌شود که بایرون هر دوی آن‌ها را تبدیل به موش آزمایشگاهی کرده و با توجه به کنترلی که بایرون بر روی زندگی او دارد، هیزل تصمیم می‌گیرید که از خانه‌شان پا به فرار بگذارد. متأسفانه تکنولوژی که بایرون اختراع کرده همچنان در سر کاراکتر هیزل گرین قرار دارد و با توجه به این موضوع، فرار هیزل از زندگی‌ پیشین خود و فاصله گرفتنش از بایرون برای او بسیار سخت شده است.

علاوه بر کریستین میلیوتی، بیلی مگنوسن و ری رومانو از دیگر بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به نوما دومزونی (Noma Dumezweni)، آگوستو آگیلرا (Augusto Aguilera) و کالب پوت (Caleb Foote) اشاره کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز شامل آلیسا نوتینگ، کریستینا لی (Christina Lee)، پاتریک سامرویل (Patrick Somerville)، دین باکپولوس (Dean Bakopoulos)، لیزا چازین (Liza Chasin) و اس.جی. کلارکسون (SJ Clarkson) می‌باشند.

کریستینا لی علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال، به عنوان مدیر آن نیز در ساخت این پروژه نقش داشته است. کمپانی Paramount Television Studios وظیفه تولید این سریال را بر عهده داشته است. استفانی لینگ (Stephanie Laing) علاوه بر کارگردانی قسمت پایلوت (یک قسمت مستقل از یک مجموعه تلویزیونی است که به صورت آزمایشی ساخته می‌شود تا احتمال موفقیت مجموعه مشخص گردد و شبکه تلویزیونی شروع ساخت آن را قبول کند) این سریال، دیگر قسمت‌های آن را نیز، با همکاری التیا جونز (Alethea Jones) کارگردانی کرده است.

سه قسمت اول سریال Made for Love قرار است در تاریخ یکم آوریل (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود. سپس سه قسمت بعدی آن در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰) و دو قسمت پایانی آن نیز در ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) در این شبکه به نمایش گذاشته خواهد شد.

تریلر جدید به نمایش درآمده از این سریال را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.