تاریخ اکران فیلم Hitman’s Bodyguard 2 جلو افتاد

30 March 2021 - 13:26
فیلم Hitman's Bodyguard 2

تاریخ اکران قسمت دوم فیلم «محافظ مزدور» به مدت تقریباً دو ماه جلو افتاده است.

قسمت اول این فیلم با عنوان The Hitman’s Bodyguard که در سال ۲۰۱۷ در سینماها به نمایش درآمده بود، توانست موفقیت قابل توجه‌ای را از آن کمپانی سازنده‌اش کند. اکنون کمپانی‌های Lionsgate و Millennium، علاوه بر اعلام کردن تاریخ جدید اکران این فیلم، عنوان رسمی آن را نیز مشخص کرده‌اند. این فیلم اکنون با عنوان رسمی The Hitman’s Wife’s Bodyguard شناخته می‌شود. این اعلامیه در روز دوشنبه منتشر شده است.

تاریخ اکران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard نیز از ۲۰ اوت امسال (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰) به ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰) منتقل شده است. این فیلم در ابتدا قرار بوده در تاریخ ۲۸ اوت سال گذشته (۷ شهریور ماه ۱۳۹۹) در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی اکثر سینماها، تاریخ پخش آن نیز مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر به امسال منتقل شده است.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه قسمت دوم این فیلم نیز مانند قسمت اول آن، بر عهده نویسنده‌ای با نام تام اوکانر (Tom O’Connor) بوده است. وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم را نیز مانند قسمت قبلی‌اش، کارگردان استرالیایی با نام پاتریک هیوز (Patrick Hughes) بر عهده گرفته است. این کارگردان پیش از این نیز در کارنامه‌اش، وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی از جمله فیلم پرهزینه کمپانی Lionsgate با نام The Expendables 3 و فیلم استرالیایی Red Hill در سال ۲۰۱۰ را بر عهده داشته است.

فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard بار دیگر دو نفر از کشنده‌ترین مزدور‌های جهان با نام‌های مایکل برایس و داریوش کینکاید را برای انجام مأموریتی بسیار خطرناک در کنار یکدیگر قرار خواهد داد. مایکل برایس که همچنان در این فیلم نیز بدون مجوز کار کرده و تحت نظارت است، بار دیگر مجبور می‌شود که به وسیله همسر بسیار خشن داریوش کینکاید و یکی از مشهورترین هنرمندان حقه‌باز بین‌المللی یعنی سونیا کینکاید وارد ماجراهای بسیار خطرناکی شود. به‌زودی آن‌ها خود را درگیر توطئه‌ای جهانی پیدا می‌کنند که در آن مردی بسیار قدرتمند، دیوانه و انتقام‌جو درصدد نابود کردن اروپا قرار دارد.

نقش کاراکتر مایکل برایس را در این فیلم، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و نقش داریوش کینکاید را نیز ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) ایفا کرده است. وظیفه نقش‌آفرینی همسر کاراکتر داریوش کینکاید را نیز بار دیگر مانند قسمت اول آن، سلما هایک (Salma Hayek) بر عهده داشته است. نقش شخصیت منفی اصلی حاضر در فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard را نیز آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) ایفا کرده است.

علاوه بر این بازیگران نام برده شده، مورگان فریمن (Morgan Freeman) نیز به جمع بازیگران حاضر در قسمت دوم این فرنچایز اضافه شده است.

پیش از این نیز، قسمت اول این فرنچایز با عنوان The Hitman’s Bodyguard توانسته بود با بودجه ساخت ۳۰ میلیون دلاری، مبلغی بالغ‌بر ۱۷۷ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.