تریلر فیلم ترسناک Spiral: From the Book of Saw منتشر شد

30 March 2021 - 22:24
فیلم Spiral: From the Book of Saw

کمپانی لاینزگیت تریلر دوم فیلم ترسناک Spiral: From the Book of Saw که قرار است ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) در سینماها اکران شود را منتشر کرد.

کریس راک (Chris Rock) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در فیلم ترسناک Spiral: From the Book of Saw به کارگردانی دارن لین بوسمن (Darren Lynn Bousman) که کارگردان سه فیلم قسمت از فرنچایز Saw نیز بود، بازی می‌کنند.

اگرچه جاش استولبرگ (Josh Stolberg) و پیتر گلدفینگر (Peter Goldfinger) فیلم‌نامه فیلم Jigsaw را نوشته‌اند، فیلم Spiral در واقع براساس داستانی از راک ساخته شده است که در داستانش نقش یک کاراگاه جسور که درگیر بازی تعقیب و گریز با یک قاتل پیچیده شده است را بازی می‌کند. مکس مینگلا (Max Minghella) نقش همکار تازه‌کار راک را بازی می‌کند و جکسون نقش پلیس باسابقه‌ای را بازی می‌کند.

فیلم Spiral در واقع قسمت نهم این فرنچایز می‌باشد و به نظر می‌رسد که راک مشتاق است کمی ماجرا را با تعهد نسبت به اصالت وحشتناک فرنچایز تغییر دهد. من از روز اول، وقتی مجبور شدم پس از دیدن فیلم Saw از جیمز وان (James Wan) در سینمای برادوی نیویورک فک خود را از زمین بردارم، طرفدار این فرنچایز بوده‌ام. تمام چیزی که به یاد دارم این است که پیچ و تاب دقایق پایانی من را به یک لوپ (چرخه بی‌پایان) انداخت و هنگامی که نگاهم را از روی صفحه نمایش برداشتم چشمم به عروسک “بیلی پاپت” در ردیف آخر صندلی‌ها افتاد تا اگر به اندازه کافی فیلم مرا نترساند به نحوی کار آن را جبران کند.

این تریلر کمی بیشتر به چگونگی ارتباط Spiral با اسطوره بزرگ‌تر یعنی Saw می‌پردازد، اما کمپانی لاینزگیت و بوسمن هنوز اطلاعاتی را در آستین خود نگه داشته‌اند و من به کار این افراد برای شگفت‌زده کردن هرچند بیشتر تماشاگران احترام می‌گذارم. به هر حال، این استودیو در سال گذشته برای انتشار فیلم Spiral به صورت PVOD (انتشار با درخواست خود سینماها) خیلی فرصت داشتند ولی به نظر می‌رسد که مجریان این فیلم از کار خود آن قدر اطمینان دارند که تاریخ اکران آن را به بعد از بازگشایی سینما‌ها، واکسیناسیون عمومی و در مقابل فیلم‌های پرفروش تابستانی قرار دهند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.