کارگردان Donnie Darko خواهان ساخت ادامه‌ای برای این فیلم است

26 January 2017 - 21:00

ریچارد کلی (Richard Kelly) در سال ۲۰۰۱ میلادی اقدام به ساخت فیلمی تحت عنوان Donnie Darko «دانی دارکو»، کرد که علاوه بر نخستین فیلمش، به عنوان بهترین ساخته‌اش نیز شناخته می‌گردد. حال، اینطور که از شواهد پیداست وی تمایل دارد تا دنباله‌ای برای این فیلم بسازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «دانی دارکو» به روایت زندگی نوجوانی با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) می‌پردازد که شخصیت گوشه گیری دارد و شبی را با خرگوش غول‌پیکری می‌گذراند که او را از پایان دنیا مطلع می‌کند. این فیلم علمی-تخیلی اگرچه با واکنش تحسین آمیز منتقدان همراه شد، اما به سختی توانست هزینه‌ی سرمایه‌گذاری خود را از فروش در سینماها بدست آورد. در سال ۲۰۰۹ میلادی نسخه‌ای فرعی از این فیلم تحت عنوان S. Darko «اس. دارکو» در شبکه نمایش خانگی منتشر شد که کارگردان قسمت نخست، یعنی کلی، هیچ نقشی در آن نداشت و خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد. اخیراً اما، ریچارد کلی، در خصوص ساخت دنباله‌ای رسمی برای این فیلم ابراز تمایل کرده است. وی در این زمینه بیان داشت:

من فکر می‌کنم که کارهایی بسیار بزرگتر و بلند پروازانه‌تر را می‌توان در این جهان (جهان به تصویر کشیده شده در فیلم) انجام داد. این [کاری] بسیار بزرگ و گران است که فکر می‌کنم زمان زیادی برای انجامش می‌طلبد. من می‌خواهم که بودجه‌ی این فیلم به صورت مطلوب و صحیح مورد استفاده قرار گیرد. روایت داستان دیگری در این جهان، نیازمند تحقیق و دسترسی به منابع بسیار و انجام کار زیادی است. باید فیلم بعدیم اکران شود و پس از آن به این نقطه‌ی فعلی بازگشته و وضعیت (ساخت دنباله‌ای برای این فیلم) را بررسی کنیم.

نکته‌ی جالب توجه اما گران خواندن ساخت دنباله‌ی این فیلم از سوی کلی‌ است؛ چراکه وی تاکنون تجربه‌ی ساخت فیلمی با بودجه‌ی هنگفت را نداشته و این ممکن است وضعیت مد نظر او را دچار مشکل کند. طبق گفته‌های وی، در صورت ساخت دنباله‌ای برای «دانی دارکو»، احتمالاً شاهد داستانی از دیگر شخصیت‌های حاضر در جهان به تصویر کشیده شده در این فیلم باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    فیلم اول بعد از پایان اکران معروف شد و تبدیل به کالت شد. بعید مى دونم فیلم پرهزینه اى تو اون فضا به نتیجه برسه.