تریلر جدید Shadow and Bone قدرت‌ های آلینا را نشان می دهد

31 March 2021 - 11:08

نتفلکیس تریلر دیگری از Shadow and Bone منتشر کرده است. تریلر جدید Shadow and Bone دوباره شور و هیجان نسبت به یکی از بزرگترین نمایش‌های فصل بهار را تقویت کرده است. بعد از موفقیت Fate: The Winx Saga و The Witcher، مطمئنا نتفلیکس با اکران Shadow and Bone به موفقیت سینمایی دیگری دست خواهد یافت. این سریال بر اساس پرفروش‌ترین سه‌گانه گریشا از رمان‌های لی باردوگو (Leigh Bardugo) ساخته شده است. فصل اول Shadow and Bone ترکیب کتاب‌های اول و دوم بوردوگو خواهد بود.

Shadow and Bone در جهانی جنگ‌زده روایت می‌شود. این جهان مورد تهدید روزافزون دنیایی تاریک و پر از هیولای Shadow Fold است. قدرت خارق‌العاده آلینا، سرباز فرومایه و یتیم، می‌تواند کلید آزادی کشورش باشد. وی که به عنوان بخشی از ارتش نخبه از سربازان جادویی آموزش می‌بیند، تلاش می‌کند قدرت‌های خود را افزایش داده و بین متحدان و دشمنان تفاوت ایجاد کند. جسی می لی (Jessie Mei Li) در نقش آلینا، بن بارنز (Ben Barnes) در نقش ژنرال کریگان و آرچی رنوکس (Archie Renaux) در نقش مالین اورتسف بازی می‌کند. آمیتا سومان (Amita Suman)، کیت یانگ (Kit Young) و فردی کارتر (Freddy Carter) نیز سایر بازیگران سریال هستند.

Shadow and Bone

تریلر جدید به قدرت‌های آلینا، توانایی‌ها و تلاش‌های او برای تسلط بر آن‌ها می‌پردازد. با نگاه به تریلر متوجه می‌شویم که تیم خلاق Shadow and Bone کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است. همچنین می لی در نقش آلینا نیز بسیار خوب ایفای نقش کرده است.

سریال جدید Shadow and Bone از نتفلیکس یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ است. اریک هایسرر (Eric Heisserer)، شورانر این فیلم، ثابت کرده است که می‎‌تواند فیلم‌های ژانر بزرگی مانند Lights Out ،Arrival و Bird Box را خلق کند. امیدواریم بتواند همان استعداد را در این سریال منتقل کرده باشد. هایسرر قبلا اعلام کرده بود که سه فصل از این سریال را ترسیم کرده است، بنابراین پس از اولین فصل شاهد فصل‌های بیشتری از رمان Grishaverse خواهیم بود.

خلاصه داستان Shadow and Bone بدین صورت است:

فیلم Shadown and Bone ما را به جهان جنگ زده‌ای می‌برد؛ قدرت خارق العاده آلینا، سرباز فرومایه و یتیم، می‌تواند کلید آزادی کشورش باشد. با وجود تهدید Shadow Fold، آلینا تصمیم می‌گیرد به عنوان بخشی از ارتش نخبه از سربازان جادویی معروف به گریشا (Grisha) آموزش ببیند. اما همزمان که تلاش می‌کند تا قدرت خود را آماده نبرد کند، درمی‌یابد که متحدان و دشمنان می‌توانند یکسان باشند و هیچ چیز در این دنیای مجلل چیزی نیست که به نظر می‌رسد. نیروهای خطرناکی  از جمله گروهی از جنایتکاران کاریزماتیک در این فیلم درگیر هستند، و برای زنده ماندن به چیزی بیش از جادو نیاز است. Shadow and Bone محصول نتفلیکس است و جسی می لی (آلینا استارکوف)، آرچی رنوکس (مالین اورتسف)، فردی کارتر (کاز برکر)، آمیتا سومان (اینج)، کیت یانگ (جسپر فاهی) و بن بارنز (ژنرال کیریگان) در آن بازی می‌کنند.

Shadow and Bone از ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) در نتفلیکس در دسترس خواهد بود. تریلر جدید این سریال را از این نشانی می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.