تریلر فصل پنجم سریال Rick and Morty منتشر شد

31 March 2021 - 12:27
سریال Rick and Morty

شبکه Adult Swim تریلری از فصل پنجم سریال کارتونی Rick and Morty منتشر کرد و به همراه آن تاریخ شروع پخش این سریال نیز مشخص شد.

انتظار برای آخرین فصل سریال Rick and Morty تقریبا دارد به پایان می‌رسد. شبکه Adult Swim امروز تریلری از فصل پنجم این سریال به همراه چیز‌های دیگری در کنار تاریخ پخش این سریال را منتشر کرد.

شبکه Adult Swim همچنین تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) را “روز ریک و مورتی” نامید که با تصاویر مختصری از این سریال، تصاویر پشت صحنه و سورپرایز‌های دیگری همراه می‌باشد. این تصاویر مختصر و سورپرایز‌ها در وبسایت Adult Swim و از شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند. این کار برای طرفداران این سریال بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

در همین حال، تریلر جدید این سریال تصاویر زیادی برای بررسی بیگانه‌های جدید، موقعیت‌های علمی-تخیلی از مرد عجیب دریایی گرفته تا زیپ‌لاین شدن در تونل‌های زمانی به همراه موسیقی متن Blue Orchid از گروه The White Stripes به طرفداران می‌دهد. البته نسخه‌های دیگری از کاراکتر‌های اصلی نیز وجود دارد که در تریلر نشان داده می‌شود از نسخه دیگر ریک که دارد به خودش شلیک می‌کند گرفته تا نگاهی مختصر به مبارزه کردن ریک و مورتی با خون‌آشام‌هایی با عینک آفتابی!

اما فراتر از هیجان، همچنین کلیتی از کاراکتر‌های اصلی این سریال برنده جایزه امی به ما داده می‌شود که آن را بسیار دیدنی می‌کند. من شخصا ایهام‌گویی‌های سامر و ریک، مخصوصا در مورد این که در زمان مناسب اظهار می‌کنند که “خیلی ساکت است” را دوست دارم، اما هر کس که از مورد توهین قرار گرفتن، اخراج شدن یا فراموش شدن جری خوشش می‌آید، قرار است در فصل جدید کلی خوش بگذارند.

حتی یک تاریخ اکران ساده نیز کافی است تا خون در رگ‌های طرفداران سریال Rick and Morty جریان یابد. دانستن این که تا شروع پخش فصل پنجم این سریال تنها چند ماه باقی مانده است و کار روی فصل‌های جدید در حال انجام می‌باشد به ما چارچوب محکم و قابل اطمینانی می‌دهد تا با خیال راحت منتظر این سریال باشیم.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.