تاریخ اکران فیلم Mortal Kombat عقب افتاد

31 March 2021 - 12:26
فیلم Mortal Kombat

براساس گزارش‌های منتشر شده، تاریخ اکران فیلم «مورتال کامبت» به صورت رسمی به مدت یک هفته عقب افتاده است.

این فیلم اکشن کمپانی New Line Cinema که اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی بسیار محبوبی با نام Mortal Kombat می‌باشد، قرار بوده در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود ولی اکنون تاریخ اکران آن با تأخیر یک هفته‌ای، به ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) منتقل شده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، به نظر می‌رسد که علت تأخیر خوردن یک هفته‌ای تاریخ پخش این عنوان، فیلم Godzilla vs Kong ‌باشد. این فیلم هیولایی قرار است در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) در کشور آمریکا به صورت هم‌زمان در سینماها و در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود و پیش از این نیز، این عنوان در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ماه ۱۴۰۰) در سینماهای دیگر کشور‌های جهان به نمایش درآمده است.

به احتمال بسیار زیاد فیلم Godzilla vs Kong تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم به نمایش درآمده در یک سال اخیر و در دوران همه‌گیری ویروس کرونا خواهد شد. حتی با وجود این‌که این فیلم قرار است در شبکه اینترنتی HBO Max نیز در دسترس مخاطبین قرار گیرد ولی فروش آن در سینماهای جهان تاکنون بسیار فوق‌العاده بوده چرا که این فیلم توانسته در هفته اول اکران خود، مبلغی بالغ‌بر ۱۲۲ میلیون دلار را از آن کمپانی‌های سازنده‌اش کند.

از زمان به نمایش گذاشته شدن تریلر فیلم Mortal Kombat تا به حال، این عنوان توانسته تبدیل به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در سال ۲۰۲۱ شود چرا که تریلر این فیلم در هفته اول پخشش رکورد تعداد بیننده‌ها را جا به جا کرده و در چهار روز اول توانسته از میزان تماشای تریلر‌ فیلم‌هایی نظیر Logan و Deadpool 2 نیز پیشی بگیرد. تعجبی هم ندارد چرا که در این فیلم، شاهد حضور کاراکترهای بسیاری از دنیای Mortal Kombat و ایستراگ‌های (گونه‌ای از پیام پنهان یا ویژگی است که در یک برنامه کامپیوتری، فیلم یا کتاب قرار داده شده ‌است) مختلفی برای طرفداران سرسخت این عنوان خواهیم بود.

با توجه به همه‌ی این موارد، کاملاً قابل درک است که کمپانی‌های Warner Bros و New Line Cinema (این کمپانی زیرمجموعه‌ای از کمپانی برادران وارنر می‌باشد) نمی‌خواهند که با فیلم‌های تولیدی خودشان در رقابت باشند، مخصوصاً این‌که هر دو این فیلم‌ها یعنی هم فیلم Mortal Kombat و هم Godzilla vs Kong، در بازاریابی خود بسیار موفق ظاهر شده‌اند و با توجه به روند واکسیناسیون مردم در مقابل ویروس کرونا، امکان موفقیت فیلم Mortal Kombat نیز در باکس آفیس بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

فیلم Mortal Kombat توسط سیمون مک کوئید (Simon McQuoid) کارگردانی شده و جیمز وان (James Wan) نیز وظیفه تولید‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

گروه بازیگری و شخصیت‌های اصلی حاضر در این فیلم شامل کاراکتر لیو کانگ با نقش‌آفرینی لودی لین (Ludi Lin)، کاراکتر کونگ لائو با نقش‌آفرینی مکس هوانگ (Max Huang)، کاراکتر سونیا بلید با نقش‌آفرینی جسیکا مک‌نامی (Jessica McNamee)، کاراکتر جکس بریگس با نقش‌آفرینی مکاد بروکس (Mehcad Brooks)، کاراکتر کینو با نقش‌آفرینی جاش لاوسون (Josh Lawson)، کاراکتر ساب-زیرو با نقش‌آفرینی جو تسلیم (Joe Taslim) و کاراکتر کول یانگ با نقش‌آفرینی لوئیس تان (Lewis Tan) می‌باشند.

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، فیلم Mortal Kombat اکنون قرار است در تاریخ ۲۳ آوریل به صورت هم‌زمان در سینماها و در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.