انتشار ونوم ۲، مجددا به تاخیر افتاد

31 March 2021 - 15:50

زمان اکران قسمت دوم فیلم ونوم با بازی تام هاردی، برای بار سوم تغییر کرد و اکنون، یک هفته دیرتر از زمان اعلام شده قبلی، اکران خواهد شد.

کمپانی سونی امروز اعلام کرد که فیلم ونوم ۲ که با نام ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) منتشر می‌شود، دیرتر از زمان اعلام شده قبلی، اکران خواهد شد. این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال منتشر شود، با ۷ روز تاخیر و در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) منتشر خواهد شد.

ونوم ۲ در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما به خاطر انتشار ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما، به ۲۵ ژوئن (۴ تیر) منتقل شد. اما پس از چند ماه و با توجه به انتقال زمان اکران قسمت نهم مجموعه سریع و خشن (Fast & Furious) به آن تاریخ، کمپانی سونی مجددا تاریخ اکران این فیلم را تغییر و به ۱۷ سپتامبر انتقال داد.

در ۱۷ سپتامبر، شاهد انتشار انیمیشن بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business) هستیم و ونوم ۲ اکنون به جای رقابت با این انیمیشن، باید با فیلم پیش درآمد سریال سوپرانوز (The Sopranos) رقابت کند.

دلیل تاخیر یک هفته‌ای این فیلم، بهتر شدن شرایط واکسیناسیون عمومی در آمریکا می‌باشد و شهرهای مختلف این کشور، شاهد کاهش تعداد موارد جدید ابتلا به این بیماری هستند و به همین دلیل، در حال بررسی عادی سازی شرایط و باز کردن سینماها و رفع محدودیت‌ها می‌باشند.

فروش فوق‌العاده فیلم گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) در کشور چین نشان داد که مردم مشتاق بازگشت به روال عادی زندگی و دیدن فیلم‌های جدید در سینما هستند و این خبر خوبی برای فیلم ونوم است. قسمت نخست فیلم ونوم به فروش ۸۵۶ میلیون دلاری دست پیدا کرد که ۲۶۹ میلیون دلار آن، سهم کشور چین بود.

در قسمت دوم فیلم ونوم، تام هاردی (Tom Hardy) مجددا در نقش ادی براک یا همان ونوم بازی کرده است و میشل ویلیامز (Michelle Williams) نیز مجددا در این فیلم حضور دارد.

از بازیگران جدید این قسمت نیز می‌توان به وودی هرلسون (Woody Harrelson) و نائومی هریس (Naomie Harris) اشاره کرد که در دو نقش کارنیج و شیریک، به هنرنمایی در این فیلم پرداخته‌اند.

کارگردان قسمت نخست فیلم روبن فلیشر (Ruben Fleischer) بود اما قسمت دوم فیلم را اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی کرده است. از داستان این قسمت اطلاعات زیادی نداریم و تنها می‌دانیم که دو شخصیت کارنیج و شیریک، شخصیت‌های منفی داستان می‌باشند.

منبع: ورایتی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.