تریلر رسمی فصل چهارم The Handmaid’s Tale منتشر شد

1 April 2021 - 00:59

بالاخره تریلر رسمی فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale منتشر شد.

پس از گذشت یک ماه از انتشار اولین تیزر تریلر The Handmaid’s Tale، اولین تریلر رسمی از فصل چهارم این سریال منتشر شد. برخلاف تیزر تریلر که جزئیات مهم داستان را مبهم گذاشته بود، تریلر رسمی به به طور کامل به داستان جذاب فصل چهارم می‌پردازد. به نظر می‌رسد جون در تلاش است در برابر افرادی که او را در Gilead اسیر کردند مبارزه کند و با تمام توان آن‌ها را شکست دهد.

در فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale، جون مصمم می‌شود به هدف خود یعنی تبدیل شدن به رهبر شورشی علیه Gilead و مبارزه با آن دست یابد. البته او با این کار جان خود و عزیزانش را به خطر می‌اندازد. در این سریال الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، جوزف فاینس (Joseph Fiennes)، ایوان استراوفسکی (Yvonne Strahovski)، سمیرا ویلی (Samira Wiley)، الکسیس بلدل (Alexis Bledel)، آن داود (Ann Dowd)، ماکس مینگلا (Max Minghella)، مادلین بروور (Madeline Brewer)، او تی فاگبنل (O-T Fagbenle)، آماندا بروگل (Amanda Brugel)، بردلی ویتفورد (Bradley Whitford) و سم جَگر (Sam Jaeger) ایفای نقش می‌کنند. همچنین گزارش شده است ماس در این فصل اولین کارگردانی خود را انجام داده است و در سه قسمت از ۱۰ قسمت این فصل کارگردان بوده است.

The Handmaid's Tale

طرفداران سریال The Handmaid’s Tale از تابستان ۲۰۱۹ منتظر جدیدترین فصل از این سریال بودند. این سریال در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد سال ۱۳۹۸) برای فصل چهارم تمدید شد و تولید فصل جدید در مارس ۲۰۲۰ آغاز شد، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 در ساخت آن وقفه ایجاد شد. با این حال، در ماه ژوئن، اعلام شد که فصل چهارم در سال ۲۰۲۱ در شبکه هولو پخش می‌شود و فیلم‌برداری از سپتامبر ۲۰۲۰ ادامه یافت و در فوریه گذشته به پایان رسید.

فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale برای اولین بار در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) از شبکه هولو پخش می‌شود. می‌توانید تریلر رسمی این فصل را در این نشانی مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.