فیلمنامه‌ی فیلم Flash دوباره نوشته خواهد شد

26 January 2017 - 23:00

فیلمنامه‌ی  قبلی فیلم Flash  توسط ریک فامایوا (Rick Famuyiwa) و ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) نوشته شده بود، ولی با جدا شدن ریک فامایوا که وظیفه‌ی کارگردانی فیلم را نیز برعهده داشت کمپانی برادران وانر تصمیم گرفته است که جهت پیشبرد فیلم را تغییر دهد. قبل از جدایی ریک فامایوا قرار بود که فیلم فلش در سال ۲۰۱۸ اکران شود، ولی حالا با تغییر نماشنامه تاخیر در اکران فیلم منطقی به نظر می‌رسد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی برادران وانر جوبی هارولد (Joby Harold) را استخدام کرده ست تا فیلمنامه‌ی فلش را از دوباره بنویسد. حضور داشتن ارزا میلر (Ezra Miller) در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 «جانورانشگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲» و شروع شدن فیلمبرداری آن به کمپانی برادران وانر فرصت کافی داده است تا تغییرات لازم در فیلنامه را به وجود آورد. کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) همچنان قرار است نقش آریس وست (Iris West) را بازی کند و نقش هنری آلن (Henry Allen)، پدر بری، را نیز بیلی کرودپ (Billy Crudup) بازی خواهد کرد.

جوبی هارولد در گذشته با برادران وارنر بر روی پروژه‌های King Arthur: Legend of the Sword «شاه آرتور: افسانه شمشیر» و رابین هود (Robin Hood) همکاری داشته است. قبل از این که ارزا میلر در فیلم خودش بازی کند، باید او را در فیلم Justice League «لیگ عدالت» ببینیم که قرار است در سال جاری اکران شود.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.