بازیگران سه فیلم آینده کمپانی Six Feet Apart مشخص شدند

1 April 2021 - 14:40
سه فیلم آينده کمپانی Six Feet Apart

اسامی بازیگران حاضر در سه فیلم آینده کمپانی Six Feet Apart با نام‌های «لبخند بزن یا بغل کن»، «ماه و بازگشت» و «هر دقیقه ۲۵ سنت» اعلام شد.

کمپانی‌های The Six Feet Apart Experiment و Wayfarer Studios به‌تازگی اسامی بازیگران حاضر در سه پروژه سینمایی ‌آینده‌شان را اعلام کرده‌اند که در بین آن‌ها، بازیگرانی از جمله السی فیشر (Elsie Fisher)، دنی ترخو (Danny Trejo) و نت فکسون (Nat Faxon) دیده می‌شود.

اولین پروژه، فیلم سینمایی با نام Smile or Hug می‌باشد که دنی ترخو در آن به ایفای نقش پرداخته است. وظیفه کارگردانی این فیلم را پل اسپرانگرز (Paul Sprangers) بر عهده داشته است. چلسی خاویر (Chelsea Javier) علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، کار نوشتن فیلم‌نامه آن را نیز با همکاری اسپرانگرز انجام داده است.

داستان فیلم Smile or Hug بر روی کاراکتری با نام تریش (با نقش‌آفرینی چلسی خاویر) تمرکز دارد که در جشن تولد سی سالگی خود از دوستش صمیمی‌اش جدا شده و در حال تلاش برای سپری کردن دوران تنهایی‌‌اش به کمک دانش آموزان کلاس هنر خود، دو تا از بهترین دوستانش و جعبه‌ای از نوار‌های ساخته شده خانگی که توسط دکتر مرموزی با نام گارسیا (با نقش‌آفرینی دنی ترخو) به او داده شده، می‌باشد.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آندره‌آ ناودو (Andrea Navedo)، رایان الکساندر هولمز (Ryan Alexander Holmes)، کریستین هنلی (Christian Henley) و کریس آکوئیلینو (Chris Aquilino) اشاره کرد. آندره‌آ ناودو پیش از این نیز در پروژه‌هایی از جمله سریال Law & Order شبکه NBC و رایان الکساندر هولمز نیز در سریال کمدی شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان Dear White People ظاهر شده‌ است.

دومین پروژه، فیلم سینمایی با نام The Moon and Back می‌باشد که ایزابل می (Isabel May) در آن، در نقش دانش‌آموز سال آخر دبیرستان با نام لیدیا به ایفای نقش پرداخته است. داستان این فیلم یک سال پس از مرگ پدر این کاراکتر آغاز شده و در آن، لیدیا فیلم‌نامه‌ای را پیدا می‌کند که توسط پدرش با موضوع اپرای فضایی (مانند فیلم‌های جنگ ستارگان) نوشته شده و احتیاج به بودجه‌ای بسیار سنگینی برای ساخت دارد. سپس او تنها با دوربین VHS خود و هزینه‌ای بسیار ناچیز، تصمیم می‌گیرد که این فیلم‌نامه را به واقعیت تبدیل کند.

علاوه بر ایزابل می، از دیگر بازیگرانی که در این پروژه به ایفای نقش پرداخته‌اند می توان به مایلز گوتیرس-رایلی (Miles Gutierrez-Riley)، میسی پایل (Missi Pyle)، پی. جی. بیرن (P.J. Byrne) و بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی نت فکسون اشاره کرد. کار کارگردانی این پروژه را لیا بلیچ (Leah Bleich) انجام داده و تسا بایفورد (Tessa Byford) نیز وظیفه تولید این فیلم را بر عهده داشته است.

سومین و آخرین پروژه، فیلم سینمایی آنتولوژی (فیلمی که شامل چند فیلم کوتاه مختلف بوده و ممکن است همه آن‌ها از لحاظ موضوعی با یکدیگر در ارتباط باشند) با نام ۲۵ Cents Per Minute می‌باشد که داستان آن توسط شش کاراکتر با تجربه‌های مختلف از جمله پیروزی، شکست، عشق و غم از دست دادن، از طریق تعاملات آن‌ها با باجه تلفنی در شهر لس‌آنجلس روایت می‌شود.

السی فیشر علاوه بر نقش‌آفرینی و کارگردانی این پروژه، وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه آن را نیز بر عهده داشته است. این بازیگر بازی در فیلمی با نام Eighth Grade در سال ۲۰۱۸ را در کارنامه خود دارد.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به راویل ایسیانوف (Ravil Isyanov)، ژولیت رسترپو (Julieth Restrepo)، شونیکوا شاندی (Shoniqua Shandai)، آمفیکا ال‌امین (Amefika El-Amin)،‌ ساموئل گارنت (Samuel Garnett) و مونیک تالی (Monique Talley) اشاره کرد.

تمامی این سه فیلم نام برده شده در انتهای سال پیش به کار فیلم‌برداری خود پایان داده‌اند و اکنون در مرحله پس‌تولید (به تمام مراحل تولید فیلم که پس از ضبط تصویر صحنه‌ها انجام شده، گفته می‌شود که مهم‌ترین بخش آن تدوین است) و توزیع به سر می‌برند.

جاستین بالدونی (Justin Baldoni)، مدیرعامل کمپانی Wayfarer Studios با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با این پروژه‌ها گفت:

ما (برای کار) فیلم‌سازان تازه‌کار خود بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم و همچنین از دستاورد آن‌ها در ساخت این پروژه‌های آزمایشی بسیار تحت‌تأثیر قرار گرفته‌ایم. تماشای این فیلم‌سازان تازه‌کار در خلق کردن هنری شگفت‌انگیز با تمرکزی بسیار قوی و (با روحیه‌ای) شاد در این دوران تاریک (همه‌گیری ویروس کرونا و وضعیت حال حاضر جهان) بسیار الهام‌بخش بوده و ما بسیار سپاسگزار هستیم که توانسته‌ایم بخشی از کسانی باشیم که به آن‌ها در به واقعیت پیوستن رویایشان کمک کرده‌اند. آینده (این فیلم‌ها) بسیار روشن به نظر می‌رسد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.