دیانا ایگران به فیلم As Sick as They Made Us اضافه شد

1 April 2021 - 14:40
فیلم As Sick as They Made Us

دیانا ایگران به جمع بازیگران حاضر در فیلم «به همان اندازه‌ای که حال‌مان را بد کردند» پیوست.

دیانا ایگران (Dianna Agron) که شهرت خود را بیشتر برای بازی در سریال موزیکال و کمدی شبکه Fox با نام Glee و همچنین سیت‌کام بسیار محبوب The Big Bang Theory به دست آورده، قرار است در این پروژه به عنوان یکی از بازیگران اصلی آن حاضر شود. وظیفه کارگردانی فیلم درام و مستقل As Sick as They Made Us را نیز ماییم بیالیک (Mayim Bialik) بر عهده خواهد داشت. این بازیگر علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه آن را نیز بر عهده داشته است.

از دیگر بازیگرانی که قرار است با اضافه شدن به دیانا ایگران در این پروژه، به ایفای نقش بپردازند می‌توان به داستین هافمن (Dustin Hoffman)، کندیس برگن (Candice Bergen) و سایمون هلبرگ (Simon Helberg) اشاره کرد. فیلم مستقل As Sick as They Made Us فیلم درام و خانوادگی می‌باشد که داستانش بر روی خانواده از هم پاشیده شده‌‌ای تمرکز دارد و دختر این خانواده (با نقش‌آفرینی دیانا ایگران) به نحوی در حال تلاش برای سامان دادن به اوضاع آن‌ها و نگه داشتن اعضای این خانواده در کنار یکدیگر می‌باشد.

دیانا ایگران قرار است در این فیلم در نقش دختر این خانواده نقش‌آفرینی کند و داستین هافمن و کندیس برگن نیز در نقش پدر و مادر او، در این پروژه ظاهر خواهند شد. سایمون هلبرگ نیز نقش برادر او را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

زمانی که این پروژه برای اولین بار در مراسم سالیانه American Film Market (بازار فیلم آمریکا) در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، در آن موقع قرار بود که بازیگر دیگری با نام اولیویا ترلبی (Olivia Thirlby) در نقش دختر این خانواده در این پروژه به ایفای نقش بپردازد ولی مانند بسیاری از پروژه‌های دیگری که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا معرفی شدند، این بازیگر نیز به علت تداخل در برنامه‌های کاری‌اش مجبور شد که از نقش خود در این فیلم انصراف دهد. در حال حاضر برنامه‌ریزی شده که فیلم As Sick as They Made Us در فصل تابستان امسال در ایالت نیوجرسی آمریکا به صورت رسمی مراحل فیلم‌برداری خود را آغاز کند.

از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌توان به آن کلمنتس (Anne Clements)، اش کریستین (Ash Christian) و جردن ییل لوین (Jordan Yale Levine) و جوردن بکرمن (Jordan Beckerman) از کمپانی Yale Productions اشاره کرد. کمپانی Film Mode وظیفه به فروش گذاشتن حق پخش این فیلم را بر عهده خواهد داشت و کلی اپشتین (Clay Epstein) نیز تهیه‌کننده اجرایی این پروژه خواهد بود.

علاوه بر سریال‌های The Big Bang Theory و Glee، دیانا ایگران در فیلم درام برنده جایزه ساندنس (بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود) کمپانی Sony Pictures با نام Novitiate نیز نقش‌آفرینی کرده است. از پروژه‌های آینده این بازیگر نیز ‌می‌توان به فیلم کمدی با نام Shiva, Baby اشاره کرد که قرار در زمانی در امسال به نمایش گذاشته شود. این فیلم پیش از این نیز در مراسم‌های SXSW (یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های موسیقی در ایالات متحده آمریکا است) و جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمده و با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بوده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.