تریلر فیلم Zola با بازی تیلور پیج منتشر شد

1 April 2021 - 16:30

کمپانی A24 تریلر فیلم تحسین شده‌ی “زولا” با بازی تیلور پیج و رایلی کیو را منتشر کرد.

تریلر این فیلم، همان‌طور که انتظار می‌رفت، فیلمی وحشیانه و خشونت‌بار را در فلوریدای آمریکا نشان می‌دهد. این فیلم توسط جانیکا براوو (Janicza Bravo) کارگردانی شده و تیلور پیج (Taylour Paige) و رایلی کیو (Riley Keough) بازیگران اصلیِ آن هستند.

Zola نخستین‌بار در جشنواره‌ی ساندنسِ ۲۰۲۰ اکران شد و با تحسین‌هایی نیز مواجه گشت و اکنون قرار است در تابستان امسال به پرده‌ی سینماها راه پیدا کند. این فیلم داستان دو دختر را دنبال می‌کند که در یک آخر هفته برای شرکت در یک مهمانی عازم فلوریدا می‌شوند. برخورد این دختران با یک قاچاقچی، یک دوستِ احمق و یک گانگستر، فیلم را به کابوسی سورئال و پایان‌ناپذیر بدل می‌سازد.

برخلاف فیلم Hustlers که سال گذشته اکران شد و حال و هوایی مشابه این فیلم داشت، این فیلم اصلا خانوادگی نیست و به نقل از تریلر، “قرار است تا داستان گیر کردن من و دوستِ احمقم در این مخمصه را تماشا کنید”. بنا به گفته‌ی سازندگان، Zola فیلمی کاملا زنانه و بسیار پرتعلیق خواهد بود.

این فیلم بر اساسِ یک مجموعه توئیتِ داغ و پربیننده که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بودند، ساخته خواهد شد. این مجموعه توئیت که مجموعا شامل ۱۴۴ توئیت می‌شد، روایت‌گر جزئیاتِ سفرِ جهنمی ۴۸ ساعته‌ی یک دختر پیشخدمتِ اهلِ دیترویت و دوستِ رقصنده‌ی عجیب و غریبش، A’Ziah King، مشهور به زولا، به فلوریدا بود و در آن ماجراهای بسیار عجیبی که برای آن‌ها رخ داده بود، روایت می‌شد.

Zola که محصولِ مشترکی از کمپانی‌های فیلم‌سازیِ Killer Films ،Ramona Films و Gigi Films است، توسط کمپانیِ خوش‌نامِ A24 پخش خواهد شد. علاوه‌بر پیج و کیو، بازیگران دیگری هم‌چون نیکولاس براون (Nicholas Braun)، کلمن دومینگو (Colman Domingo)، آریل استاکل (Ari’el Stachel)، جیسون و میشل (Jason Mitchell) و سوفیا هال (Sophie Hall) نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تریلر Zola را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.