بازیگر نقش اول فیلم جدید از سری Transformers‎ مشخص شد

2 April 2021 - 00:14

آنتونی راموس، در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازی به عنوان نقش اول در فیلم جدید مجموعه تبدیل‌شوندگان است. استیون کیپل کارگردان این فیلم خواهد بود.

کمپانی پارامونت در حال کار بر روی حداقل سه پروژه مختلف از مجموعه تبدیل‌شوندگان (Transformers) است و بنابر گفته منابع مختلف، کار ساخت یکی از آنها، به سرعت در حال پیشرفت است.

طبق گفته این منابع، آنتونی راموس (Anthony Ramos) در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازی در یکی از این ۳ فیلم است و به عنوان نقش اول، در فیلمی که توسط استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr.) ساخته خواهد شد، بازی می‌کند.

پارامونت درخواست نوشته شدن همزمان دو فیلم‌نامه را برای این فیلم داده بود که در نهایت فیلم‌نامه‌ای که توسط جوبی هارولد (Joby Harold) نوشته شده بود، به عنوان فیلم‌نامه این اثر انتخاب شد.

هنوز اطلاعات دقیقی از داستان این فیلم منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که در صورت قطعی شدن حضور راموس در این فیلم، وی در نقش قهرمانی بازی می‌کند که در گذشته دچار اشتباهات زیادی شده است و اکنون و با کمک شخصیت قدیمی این مجموعه یعنی اپتیموس پرایم (Optimus Prime)، بدنبال رستگاری می‌باشد.

به غیر از این فیلم، یک فیلم دیگر از این مجموعه نیز در حال ساخت است که هیچگونه ارتباطی با این فیلم ندارد. همچنین جاش کولی (Josh Cooley) نیز در حال ساخت یک انیمیشن براساس این مجموعه فیلم می‌باشد. کولی پیش از این قسمت چهارم داستان اسباب‌بازی (Toy Story 4) را ساخته بود.

از سری تبدیل‌شوندگان که با نام ترنسفورمرز نیز شناخته می‌شوند، تاکنون ۶ فیلم ساخته شده است که این فیلم‌ها در مجموع به فروش ۴٫۸۴ میلیارد دلاری در گیشه دست یافته‌اند.

ساخت این مجموعه فیلم از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و بامبلبی (Bumblebee‎) آخرین فیلم آن بود که به عنوان اسپین‌آف این مجموعه، در سال ۲۰۱۸ ساخته و به فروش ۴۶۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.