استیون ین به فیلم ترسناک جدید جوردن پیل پیوست

2 April 2021 - 14:43
فیلم ترسناک جدید جوردن پیل

استیون ین برای پیوستن به جمع بازیگران حاضر در فیلم ترسناک جدید جوردن پیل در حال مذاکره با کمپانی یونیورسال می‌باشد.

این بازیگر به‌تازگی برای هنرنمایی‌اش در فیلم Minari نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. استیون ین (Steven Yeun) قرار است به جمع دیگر بازیگران حاضر در این پروژه از جمله کیکه پالمر (Keke Palmer) و دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) اضافه شود. کمپانی Universal وظیفه تولید این فیلم ترسناک را بر عهده خواهد داشت.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، علاوه بر استیون ین، دنیل کالویا نیز در حال مذاکره با کمپانی یونیورسال می‌باشد تا به عنوان یکی از نقش‌های اصلی مرد این فیلم، در آن حاضر شود. این بازیگر نیز مانند استیون ین، برای بازی در نقش مکمل فیلم اخیر کمپانی برادران وارنر با نام Judas and the Black Messiah نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در نود و سومین دوره از جوایز اسکار شده است و اگر او موفق به کسب این جایزه شود، احتمالاً حقوق بازیگری‌اش نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به این موضوع، به احتمال بسیار زیاد این بازیگر قراردادش را برای حضور در این پروژه تا قبل از برگزار شدن مراسم اسکار امضا نخواهد کرد.

طرح داستانی این فیلم هنوز مشخص نشده ولی با این حال شایعه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که دو بازیگر در نظر گرفته شده برای این پروژه، یعنی کیکه پالمر و دنیل کالویا قرار است به عنوان خواهر و برادر در این فیلم ظاهر شوند. با این حال، وب‌سایت کولایدر هنوز صحت این شایعات را تائید نکرده است. در عین حال نیز به نظر می‌رسد که جوردن پیل (Jordan Peele) در حال انتخاب بازیگر‌های آمریکایی-کره‌ای برای بازی در نقش اعضای خانواده کاراکتر استیون ین در این فیلم می‌باشد.

با توجه به نقشی که خانواده‌ها در داستان فیلم‌های قبلی این کارگردان نظیر فیلم‌های ترسناک Get Out و Us ایفا کرده‌اند، بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم او این بار نیز از این عنصر، چگونه در این فیلم استفاده خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که فیلم‌های قبلی این کارگردان یعنی فیلم Get Out و Us، مجموعاً توانسته‌اند با فروشی بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی، موفقیت عظیمی را برای کمپانی سازنده‌اش یعنی Universal Pictures رقم بزنند.

جوردن پیل مانند پروژه‌های قبلی‌اش علاوه بر کارگردانی این فیلم، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را نیز بر عهده خواهد داشت. او همچنین در کنار ایان کوپر (Ian Cooper) از کمپانی Monkeypaw Productions یکی دیگر از تولید‌کنندگان این پروژه خواهد بود. کمپانی Monkeypaw Productions که متعلق به ایان کوپر می‌باشد قراردادی انحصاری و پنج‌ ساله‌ای را با کمپانی یونیورسال برای تولید پروژه‌های مختلف امضا کرده است. سارا اسکات (Sara Scott) و تونی داکرت (Tony Ducret) نیز از کمپانی یونیورسال وظیفه نظارت بر تولید این پروژه را بر عهده خواهند داشت. فیلم ترسناک جدید جوردن پیل برای پخش در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

استیون ین در طول حرفه بازیگری‌اش بارها ثابت کرده که بازیگر بسیار بااستعدادی می‌باشد و اکنون با توجه به هنرنمایی‌ فوق‌العاده‌اش در فیلم Minari و نامزد شدنش در مراسم جوایز اسکار، او در اوج حرفه کاریش قرار گرفته است. این بازیگر پیش از این نیز در نقش اصلی سریال انیمیشنی و ابرقهرمانی کمپانی آمازون با عنوان Invincible صداپیشگی کرده و کمپانی نتفلیکس نیز اخیراً با به دست‌ آوردن حقوق مربوط به ساخت فیلمی با عنوان Beef، این بازیگر را به همراه الی وانگ (Ali Wong) برای بازی در این فیلم انتخاب کرده است.

استیون ین که بیشتر برای بازی‌ در سریال The Walking Dead شهرت خود را به دست آورده، پیش از این نیز در ساخت ریبوتی از سریال The Twilight Zone با جوردن پیل همکاری کرده بود. او اخیراً نیز کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در فیلم درام کمپانی A24 با عنوان The Humans به اتمام رسانده است.

استیون ین در این فیلم در کنار ریچارد جنکینز (Richard Jenkins)، بنی فلداستین (Beanie Feldstein) و ایمی شومر (Amy Schumer) نقش‌آفرینی کرده است. از کار‌های اخیر این بازیگر نیز می‌توان به فیلم کره‌ای Burning در ژانر تریلر روان‌شناختی و همچنین فیلم کمدی تلخ Sorry to Bother You اشاره کرد که این فیلم‌ها باعث تنوع دادن به کارنامه حرفه کاری‌اش شده است. با توجه به بازیگران انتخابی جوردن پیل برای بازی در این پروژه، به نظر می‌رسد که این فیلم ترسناک، پروژه‌ای بسیار جالب و امیدوارکننده باشد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.