تریلر فیلم کمدی Together Together منتشر شد

2 April 2021 - 21:26
فیلم Together Together

بالاخره تریلر فیلم هیجان‌انگیز و کمدی Together Together با بازی اد هلمز و پتی هریسون منتشر شد.

از سریال The Office گرفته تا فرنچایز The Hangover من تمام کار‌های ادوارد هلمز (Ed Helms) را دوست داشته‌ام و حالا او مثل همیشه در کنار پتی هریسون (Patti Harrison) در کمدی جذاب Together Together بازی می‌کند.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط نیکول بکویت (Nikole Beckwith) انجام شده است و پیرامون کاراکتر هلمز می‌باشد. کاراکتر هلمز یک فرد منزوی با بازی هریسون را استخدام می‌کند تا معاون او باشد. این دو که با هم غریبه هستند متوجه می‌شوند که رابطه جدید آن‌ها به سرعت درک آن‌ها از رابطه، مرزها و عشق بینشان را به چالش می‌کشد.

نقش هلمز در این فیلم بسیار برای او مناسب است ولی این نمایش جذاب هریسون است که بعدا شما از آن حرف خواهید زد. این دو نفر با هم ارتباط شگفت‌انگیزی دارند و من مشتاقانه منتظر دیدن بیشتر هریسون در سینماها هستم.

دو کمدین به نام‌های تیگ نوتاتو (Tig Notato) و جولیو تورس (Julio Torres) در فیلم Together Together در کنار آنا کنکل (Anna Konkle)، تیم شارپ (Timm Sharp)، ایوان جونیکیت (Evan Jonigkeit)، روزالیند چائو (Rosalind Chao)، گرتا تیتلمن (Greta Titelman)، نورا دان (Nora Dunn)، فرد ملامد (Fred Melamed) و سوفه بردشا (Sufe Bradshaw) بازی می‌کنند.

فیلم Together Together به تهیه‌کنندگی آنتونی براندونیسیو (Anthony Brandonisio)، دنیلا توپلین لوندبرگ (Daniela Taplin Lundberg) و تیم هدینگتون (Tim Headington)، برای اولین بار در جشنواره ساندنس به نمایش در آمد و من در آن جا شانس این را داشتم تا با هلمز، هریسون و کارگردان بی‌باک آن‌ها صحبت کنم.

کمپانی Bleecker Street قرار است ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) و قبل از این که این فیلم یازدهم مه (۲۱ اردیبهشت) راهش را به پلتفرم‌های دیجیتال باز کند در سینما‌ها منتشر کند. این فیلم دارای داستانی جالب و هیجان‌انگیز از یک دوستی پیچیده است که توسط دو بازیگر قدرتمند یعنی هلمز و هریسون به تصویر کشیده می‌شود و من کاملا از آن لذت بردم.

منبع: Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.