فیلم برداری ویژه برنامه سریال فرندز، هفته آینده انجام می شود

2 April 2021 - 22:28

روند ساخت و فیلم‌برداری ویژه برنامه سریال محبوب دوستان (فرندز)، پس از چند ماه تعویق، سرانجام از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

فیلم‌برداری ویژه برنامه گردهمایی بازیگران سریال دوستان یا همان فرندز (Friends)، پس از یک سال توقف، سرانجام از هفته آینده آغاز خواهد شد و به زودی نیز می‌توانیم آن را مشاهده کنیم.

بنابر گفته منابع مختلف خبری، فیلم‌برداری این ویژه برنامه قرار است در استودیو ۲۴ شهر بربنک در لس آنجلس انجام شود. یعنی همان استودیویی که این سریال از قسمت اول تا قسمت آخر، در آن ساخته شد.

هر ۶ بازیگر مجموعه فرزند در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت. جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)، متیو پری (Matthew Perry)، کورتنی کاکس (Courteney Cox)، دیوید شویمر (David Schwimmer) لیسا کودرو (Lisa Kudrow) و مت له بلانک (Matt LeBlanc)، بازیگران این سریال محبوب بودند.

البته ذکر این نکته لازم است که این ویژه برنامه، دارای داستان و فیلم‌نامه نمی‌باشد و قرار است تنها شامل گفتگویی بین این شش بازیگر باشد و آنها را پس از حدود ۱۶ سال، در کنار یکدیگر گرد هم آورد.

گرچه یکی از تهیه‌کنندگان این ویژه برنامه اعلام کرده است که قرار است در بخشی از آن، بازیگران از روی فیلم‌نامه بازی کنند. وی در این مورد توضیح بیشتری نداده است اما احتمالا می‌توانیم پس از سال‌ها، لحظات کوتاهی را با شخصیت‌های دوست داشتنی این سریال، سپری کنیم.

بن وینستون (Ben Winston)، کارگردان این ویژه برنامه خواهد بود و هر ۶ بازیگر آن نیز، جزوی از تیم تهیه‌کننده این برنامه خواهند بود. گفته می‌شود این ۶ بازیگر برای حضور در این برنامه، بین ۳ تا ۴ میلیون دلار دستمزد خواهند گرفت!

شبکه اچ‌بی‌او مکس (HBO Max)، سال قبل مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار را به شبکه نتفلیکس داد تا بتواند حق پخش انحصاری این سریال و البته ویژه برنامه آن را کسب کند. قرار بود این ویژه برنامه، در روز افتتاح سرویس استریم اچ‌بی‌او مکس پخش شود اما با انتشار ویروس کرونا، ساخت این ویژه برنامه نیز به تعویق افتاد.

سریال فرندز، یکی از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون می‌باشد و هواداران میلیونی آن، سال‌ها بود که امیدوار بودند تا ادامه‌ای برای آن ساخته شود و یا یک فیلم سینمایی درباره آن را مشاهده کنند. به همین دلیل است که انتظار می‌رود که این ویژه برنامه، توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا دیده شود.

لازم به ذکر است که زمان پخش این ویژه برنامه هنوز مشخص نشده است اما در ماه آینده میلادی، دو روز مهم وجود دارد. تاریخ اول، روز ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) می‌باشد که آخرین قسمت این سریال در سال ۲۰۰۴، در روز ۶ مه آن سال پخش شد.

تاریخ دوم اما روز ۲۷ مه (۶ خرداد) است که سالگرد تاسیس شبکه استریم اچ‌بی‌او مکس است و ممکن است این شبکه با یک سال تاخیر، این ویژه برنامه را در روز تاسیس خود پخش کند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.