فیلم‌برداری فیلم Men شروع شد

3 April 2021 - 00:32

فیلم‌برداری فیلم ترسناک Men به کارگردانی و نویسندگی الکس گارلند، با بازی جسی باکلی به تازگی شروع شده است. بر اساس پستی که از راب هاردی (Rob Hard) فیلم‌بردار این فیلم در اینستاگرام منتشر شده است، فیلم‌برداری Men از چند روز پیش آغاز شده است. این کارگردان بار دیگر با A24 همکاری کرده است و امیدواریم این همکاری مانند Ex Machina از لحاظ تجاری مثمر ثمر باشد.

متأسفانه، در تصویر فقط نمایی از اولین قاب با زمینه فرش زیبا نشان داده شده است. احتمالا این خانه‌ای است که شخصیت جسی باکلی (Jessie Buckley) هنگام تعطیلات در حومه انگلیس به آن می‌رود. در بخش کپشن این پست اینستاگرامی تنها واژه «ترس» نوشته شده است. این کلمه در واقع تایید می‌کند که Men فیلم ترسناکی خواهد بود.

داستان فیلم Men همچنان مبهم است. تنها چیزی که از داستان فیلم می‌دانیم این است که در این فیلم باکلی در نقش زن جوانی بازی می‌کند که پس از مرگ شوهر سابق خود برای تعطیلات به خانه‌ای در حومه انگلیس می‌رود. روری کینیار (Rory Kinnear) بازیگر فیلم‌های Penny Dreadful و No Time to Die نیز در فیلم Men حضور دارد. در مورد نقش او هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما احتمال می‌رود کینیار در نقش شوهر سابق باکلی ظاهر شود. باکلی پس از عملکرد عالی در فصل چهارم Fargo و I’m Thinking of Ending Things، بیشتر توجهات را به خود جلب کرده است. قطعا انتخاب وی برای این فیلم، تصمیم صحیحی از جانب الکس گارلند (Alex Garland) بوده است.

گارلند در ابتدا گفته بود قصد دارد سریال جدیدی در مورد اعتراضات تولید کند، اما پس از مرگ جورج فلوید در آمریکا و متعاقبا تجدید فعالیت جنبش «جان سیاه پوستان مهم است» در اواسط سال ۲۰۲۰، تصمیم گرفت این فیلم ترسناک را در بریتانیا تولید کند.

هنور به طور رسمی تاریخ اکران فیلم Men اعلام نشده است. می‎‌توانید پست اینستاگرامی منتشر شده از این فیلم را در این نشانی مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.