تصویر جدیدی از هنری کویل در سریال The Witcher منتشر شد

3 April 2021 - 08:21
سریال The Witcher

کمپانی نتفلیکس برای جشن گرفتن پایان فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher با بازی هنری کویل در نقش اصلی، تصویری از او منتشر کرد.

این تصویر صبح جمعه در اکانت رسمی توییتر سریال The Witcher به اشتراک گذاشته شد و هنری کویل (Henry Cavill) را با لبخند و لباس گرالت در حالی که کلاکت را نگه داشته است، نشان می‌دهد. او همچنین در یک جنگل برفی ایستاده است که فضای جالب توجهی را به این عکس اضافه می‌کند.

پایان فیلم‌برداری این سریال برای اولین بار پنجشنبه توسط گریمور این مجموعه یعنی ژاکولین راثور (Jacqueline Rathore) اعلام شد. حالا با این خبری که توسط نتفلیکس اعلام شده است، ما می‌توانیم انتظار جزئیات بیشتری درباره فصل دوم این سریال داشته باشیم. فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher در ماه فوریه ۲۰۲۰ شروع شد، اما با شدیدتر شدن همه‌گیری ویروس کرونا ساخت این سریال متوقف شد. اثرات همه‌گیری هنوز برای همه ما محسوس است؛ همان طور که در تصویر مشاهده می‌شود فردی پشت کویل دارای ماسک است که این نکته را خاطرنشان می‌کند که ما هنوز با فاصله‌گذاری اجتماعی درگیر هستیم. با این وجود با پایان فیلم‌برداری، طرفداران انتظار دارند که سریال The Witcher هر چه زودتر قسمت‌های جدیدش را منتشر کند.

پایان فیلم‌برداری فصل دوم این سریال همچنین بدین معنا است که تیم سازنده این سریال یاد گرفته‌اند که چگونه فیلم‌برداری این سریال را در میان همه‌گیری مدیریت کنند؛ دانشی که مطمئنا هنگام شروع فیلم‌برداری پیش‌درآمد این سریال به کار می‌آید. مدت انتظار ما برای رسیدن فصل دوم این سریال زیاد بود، اما به زودی می‌توانیم عمیقا در دنیای The Witcher غرق شویم.

فصل دوم سریال The Witcher پیرامون گرالت خواهد بود در حالی که به سیری با بازی فریا آلن (Freya Allan) کمک می‌کند تا در جنگ و در حوزه جادویی خود آموزش ببیند. اگر خوش‌شانس باشیم، خواهیم دید که سیری به یک جنگجو تبدیل می‌شود و حتی ممکن است از پدرش هم قدرتمندتر شود. ما هنوز تاریخ انتشاری برای فصل دوم The Witcher نداریم، اما با پایان فیلم‌برداری انتظار می‌رود که فصل جدید در سال ۲۰۲۱ و در نتفلیکس منتشر شود.

در قسمت زیر می‌توانید تصویر منتشر شده از کویل را با لباس گرالت مشاهده نمایید.

سریال The Witcher

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.