لغو ساخت فیلم‌های New Gods و The Trench

3 April 2021 - 15:02

تنها چند هفته پس از انتشار اسنایدر کات، استودیو برادران وارنر اعلام کرد دو فیلم مورد انتظار از ایوا دوورنی و جیمز وان با عنوان‌های New Gods و The Trench کنسل شده است. استودیو برادران وارنر و دی سی در بیانیه‌ای اعلام کردند:

تولید برخی از عناوین در حال توسعه خود از جمله New Gods و The Trench را متوقف کرده‌ایم. ما از شرکای خود ایوا دوورنی (Ava DuVernay)، تام کینگ (Tom King)، جیمز وان (James Wan) و پیتر سفرن (Peter Safran) بابت همکاری که در این مدت با ما داشتند بسیار سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با آن‌ها در سایر فیلم‌های دی سی هستیم. احتمال دارد در آینده این دو پروژه کنسل شده دوباره وارد مدار تولید شود.

در عنوان New Gods شخصیت دارک ساید که یکی از ترسناک‌ترین ویلین‌ها در تمام کمیک‌های دی سی است حضور داشت. او اخیراً به عنوان آنتاگونیست اصلی لیگ عدالت زک اسنایدر نیز ظاهر شد.

در همین حال، فیلم The Trench نیز اسپین آف فیلم Aquaman به کارگردانی جیمز وان بود. این فیلم درباره موجودات هیولایی وحشتناک ساکن انتهای اقیانوس بود. این پروژه از سوی وان و سفرن و از روی فیلم‌نامه‌ای به نوشته نوآح گاردینر (Noah Gardiner) و ایدن فیتزجرالد (Aiden Fitzgerald) در حال توسعه بود. وان در حال حاضر همچنان به کارگردانی فیلم Aquaman 2 پیوسته است و قرار است فیلم‌برداری آن امسال آغاز شود.

نکته جالب توجه در بیانیه‌ی برادران وارنر این است که احتمال از سرگیری تولید فیلم‌های The Trench و New Gods در آینده وجود دارد. هنوز مشخص نیست که آیا هر دو پروژه برای پخش مستقیم در در HBO Max، سرویس پخش برادران وارنر، در نظر گرفته شده بود یا خیر. این استودیو تصمیم جنجالی را برای اکران همزمان تمام فیلم‌های ۲۰۲۱ خود در سینماها و سرویس استریمینگ به مدت یک ماه گرفت. آخرین فیلم پرفروشی که برادران وارنر اوایل هفته گذشته منتشر کرد Godzilla vs. Kong بود.

همچنین مشخص نیست که آیا تصمیم وارنر در متوقف کردن ساخت New Gods ارتباطی با سر افکندگی دارک ساید در صحنه مقدماتی در لیگ عدالت زک اسنایدر دارد یا خیر.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.