تعداد قسمت‌ های فصل آخر سریال Lucifer مشخص شد

3 April 2021 - 14:24
سریال Lucifer

جو هندرسون مدیر سریال «لوسیفر» به‌تازگی تعداد قسمت‌های فصل ششم و پایانی این سریال کمیک بوکی را اعلام کرده است.

در مصاحبه جدیدی که جو هندرسون (Joe Henderson) اخیراً با وب‌سایت CBR انجام داده، او علاوه بر مشخص کردن تعداد قسمت‌های فصل پایانی این سریال، خبر به پایان رسیدن روند فیلم‌برداری آن را نیز اعلام کرده است. براساس گفته‌های او، فصل ششم و پایانی این سریال برخلاف فصل پنجم آن که دارای ۱۶ قسمت می‌باشد، شامل ده قسمت خواهد بود.

تعداد قسمت‌های در نظر گرفته شده برای فصل ششم سریال Lucifer، مشابه تعداد قسمت‌های فصل چهارم آن می‌باشد. فصل چهارم این سریال اولین فصلی بوده که پس از کنسل شدنش توسط شبکه Fox، کمپانی نتفلیکس آن را به صورت انحصاری در شبکه اینترنتی خود پخش کرده است. فصل پنجم این سریال نیز در مجموع دارای ۱۶ قسمت بوده که از این ۱۶ قسمت، ۸ قسمت آن در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹) پخش شده و ۸ قسمت بعدی آن نیز قرار است در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۲۱ (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

با ۱۰ قسمتی که برای فصل پایانی این سریال در نظر گرفته شده، مجموعاً تعداد قسمت‌های این سریال به رقم ۹۳ رسیده است. پیش از این نیز هیچ‌کدام از فصل‌های پیشین این سریال، دارای تعداد قسمت‌های یکسان نبوده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که قرار است تعداد قسمت‌های فصل پایانی آن با فصل چهارم این سریال یکسان باشد. حتی در زمان پخش سریال Lucifer در شبکه Fox نیز، تعداد قسمت‌های آن در طی فصل‌‌های مختلفش بسیار متفاوت بوده است. به عنوان مثال فصل اول این سریال در طی ۱۳ قسمت به نمایش درآمده در حالی که تعداد قسمت‌های فصل دوم آن ۱۸ و فصل سوم نیز ۲۶ بوده است.

کاهش تعداد قسمت‌های فصل پایانی این سریال در مقایسه با فصل پنجم آن تا حدودی خبر ناامیدکننده‌ای ‌می‌باشد ولی با این حال حداقل فصل ششم این سریال ساخته شده چرا که در ابتدا قرار بوده فصل پنجم این سریال فصل پایانی آن باشد ولی با مذاکرات انجام شده با کمپانی نتفلیکس، این کمپانی نیز زمان بیشتری را برای این سریال، جهت خداحافظی مخاطبان با آن فراهم کرده است. باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد چرا که اصلاً قرار نبوده همین ۱۰ قسمت اضافه نیز تولید شود.

پیش از این نیز جو هندرسون با انتشار توییتی در اکانت شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، خبر به اتمام رسیدن روند فیلم‌برداری فصل ششم این سریال را در اوایل هفته جاری اعلام کرده است. او همچنین از هشتگ ThankYouLucifer در این توییت استفاده کرده است. همان‌طور که گفته شد، بخش دوم از فصل پنجم این سریال قرار است در تاریخ ۲۸ مه در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود و اکنون با مشخص شدن تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال نیز، انتظارها برای تماشای آن بسیار بالا رفته است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.