تاریخ پخش فصل دوم سریال The Witcher مشخص شد

3 April 2021 - 16:50
The Witcher

کمپانی نتفلیکس علاوه بر منتشر کردن ویدیویی از پشت صحنه ساخت فصل دوم سریال «ویچر»، زمان پخش آن را نیز مشخص کرد.

این کمپانی با انتشار ویدیویی از پشت صحنه ساخت آن، به اتمام رسیدن روند فیلم‌برداری فصل دوم این سریال را جشن گرفت و همچنین اعلام کرد که فصل دوم سریال The Witcher در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته خواهد شد. این ویدیو تنها چند ساعت پس از منتشر شدن تصویر جدیدی از ستاره این سریال یعنی هنری کویل (Henry Cavill) در پشت صحنه ساخت آن و تائید شدن رسمی خبر به اتمام رسیدن روند فیلم‌برداری فصل دوم این پروژه، منتشر شده است.

فصل دوم سریال The Witcher اکنون در مرحله پس‌ از تولید (به تمام مراحل تولید فیلم که پس از ضبط تصویر صحنه‌ها انجام می‌شود، گفته شده که مهم‌ترین بخش آن تدوین یا همان مونتاژ است) قرار گرفته است تا برای پخش در سال جاری آماده شود.

ویدیوی منتشر شده از پشت صحنه ساخت فصل دوم سریال The Witcher، با نمایی از هنری کویل آغاز می‌شود که او در آن، از تمام دست‌ اندرکاران این سریال به خاطر کار سختشان تشکر می‌کند. علاوه بر او، مدیر این سریال با نام لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich) نیز در این ویدیو، از مراحل ساخته شدن فصل دوم این سریال اطلاعاتی را مشخص کرده است.

او گفته است که روند فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher به مدت ۱۵۸ روز طول کشیده و حتی در برخی مواقع نیز، سه گروه به صورت هم‌زمان به فیلم‌برداری صحنه‌های مختلفی در آن پرداخته‌اند. علاوه بر این، او گفت که فصل جدید سریال The Witcher در ۱۵ مکان مختلف فیلم‌برداری شده و تعداد بازیگران حاضر در آن نیز به عدد ۸۹ و تعداد عوامل ساخت آن نیز به عدد ۱۲۰۰ رسیده است. این آمار بسیار چشمگیر می‌باشد مخصوصاً این‌که تولید فصل جدید آن با مشکلات و موانع مختلفی همراه بوده است.

همچنین در این ویدیو به تلاش‌های طاقت‌فرسای عوامل ساخت و گروه بازیگران فصل دوم این سریال، برای رعایت قوانین سرسخت وضع شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان آن‌ها نیز اشاره شده است. از قرار معلوم، عوامل ساخت آن دائماً از تجهیزات ایمنی برای حفاظت خود در مقابل ویروس کرونا استفاده کرده‌اند و همچنین خود هنری کویل نیز در روند تولید فصل دوم این سریال، ماسک‌هایی را در میان عوامل ساخت آن توزیع کرده است. با توجه به این موارد مطرح شده، کاملاً می‌توان به سختی‌ها و مشکلات در ساخت این‌گونه پروژه‌ها در دوران همه‌گیری ویروس کرونا پی برد.

علاوه بر این موارد، به داستان فصل دوم آن نیز به شکل کوتاهی اشاره شده است. داستان فصل دوم این سریال با تمرکز بر روی کاراکترهای گرالت از ریویا (ویچر)، سیری (Ciri)، ینیفر (Yennefer) و جسکیر (Jaskier) و ادامه دادن داستانشان پس از واقعه جنگ تپه سوددن (Battle of Sodden Hill) در انتهای فصل اول این سریال تعریف خواهد شد. نقش کاراکتر گرالت از ریویا را هنری کویل، نقش سیری را فریا آلن (Freya Allan)، نقش ینیفر را آنیا چالاترا (Anya Chalotra) و نقش کاراکتر جسکیر را نیز جوی باتی (Joey Batey) در فصل دوم این سریال ایفا کرده‌اند.

همچنین مدیر این سریال یعنی لورن اشمیت هیسریچ اشاره کرده است که داستان فصل دوم آن، از کتاب Blood of Elves نیز فراتر خواهد رفت. کتاب Blood of Elves، اولین رمان از سری کتاب‌های The Witcher می‌باشد که از داستان آن در فصل اول این سریال استفاده شده بود. این مورد می‌تواند به این معنی باشد که در فصل دوم سریال The Witcher، شاهد اقتباس این سریال از کتاب Time of Contempt نیز خواهیم بود. کتاب Time of Contempt دومین رمان از سری کتاب‌های The Witcher می‌باشد.

همان‌طور که گفته شد فصل دوم سریال The Witcher قرار است در سال جاری در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآید. البته هنوز این کمپانی تاریخ مشخصی را برای پخش آن اعلام نکرده است.

ویدیو جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت فصل دوم این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.