جزئیاتی از نقش شان آستین در سریال Stranger Things منتشر شد

27 January 2017 - 19:00

به نظر می‌رسد که نقش شان آستین (Sean Astin) در فصل دوم سریال Stranger Things از آنچه که ما فکر می‌کردیم مهمتر باشد. ستاره‌ی سریال دیوید هاربر (David Harbour) جرئیاتی از فصل دوم سریال منتشر کرده است که شامل اوضاع شهر هاکینز (Hawkins) نیز می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

باید به شما بگوییم که در ادامه خطر اسپویل داستان Stranger Things وجود دارد. شان آستین نقش باب نیوبی (Bob Newby) را بازی خواهد کرد، شخصی مهربان که یک مغازه‌ی لوازم الکتریکی دارد و با جویس  (Joyce) و هاپر (Hopper) آشنایی دارد. دیوید هاربر توضیح داد که شخصیت شان آستین دوست پسر جدید ویونا (Winona) محسوب می‌شود. در ابتدای فصل دوم خواهیم دید که تحمل مرگ بارب (Barb) برای نانسی (Nancy) بسیار سخت است. دیوید هاربر همچنین بیان کرد که ساکنین شهر هاکینز از اتفاقات رخ داده در سال گذشته بی‌خبر هستند.

بعد از گذشت یکسال یک سری اتفاقات در شهر رخ داده‌اند؛ اما فقط افراد خاصی هستند که از وقوع آن‌ها مطلع هستند و خیلی‌ها نیز از این اتفاقات بی خبر هستند. در فصل دوم شاهد کشمکش‌های زیادی درباره‌ی این است که دیدگران چه اطلاعاتی دارند خواهیم بود.

فصل دوم سریال Stranger Things برای پخش در تابستان در ماه آپریل و در شهر آتالانتا فیلمبرداری می‌شود و داستان آن از پاییز سال ۱۹۸۴ ادامه پیدا می‌کند. مت (Matt) و راس دافر (Ross Duffer)،سازندگان سریال، چندی پیش از دست داشتن جیمز کمرون در ساخت فصل دوم سریال خبر داده بودند؛ پس باید منتظر بمانیم تا در تابستان سال میلادی جاری فصل دوم سریال از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شود و به تماشای این سریال زیبا بنشینیم.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.