اولین تریلر فیلم Space Jam: A New Legacy منتشر شد

3 April 2021 - 21:43
فیلم Space Jam: A New Legacy

روز شنبه تریلر فیلم Space Jam: A New Legacy با حضور کاراکتر‌های مجموعه Looney Tunes و با بازی لبران جیمز در نقش اصلی منتشر شد.

پس از گذشت ۲۵ سال از اولین فیلم کمپانی برادران وارنر در این سبک، این فیلم دوباره ستاره NBA یعنی لبران جیمز (LeBron James) را در تلاش برای نجات دنیای کارتونی و پسرش به تصویر می‌کشد.

مایکل جردن (Michael Jordan)، ستاره محبوب NBA نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کند. طرفداران فکر می‌کنند که او قرار است نقشی جزئی در این فیلم داشته باشد. فرنچایز The Space Jam در واقع اولین بار با اکران فیلم Looney Tunes: Back in Action در سال ۲۰۰۳ به سینما‌ها وارد شد.

فیلم Space Jam: A New Legacy شامل بازیگران دیگری از جمله سونکوا مارتین-گرین (Sonequa Martin-Green) و دان چیدل (Don Cheadle) در کنار دیگر بازیکنان NBA و WNBA می‌شود. طرفداران قسمت اول این فرنچایز همچنین فکر می‌کنند که بیل مری (Bill Murray) و وین نایت (Wayne Knight) نیز نقش‌هایی جزئی در این فیلم خواهند داشت.

خبر‌های مربوط به این فیلم زمانی در ماه مارس بر سر زبان‌ها افتاد که معلوم شد پپه لپیو (Pepé Le Pew) از پروژه کنار گذاشته شده است. لپیو علاوه بر این که در فرنچایز Space Jam بازی نخواهد کرد، در هیچ‌کدام از پروژه‌های دیگر کمپانی برادران وارنر نیز حضور نخواهد داشت.

فیلم Space Jam: A New Legacy سی و یک روز پس از اکران سینمایی در ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر)، در استریمر HBO Max در دسترس خواهد بود.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.