تریلر فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد

4 April 2021 - 09:20
فیلم Black Widow

استودیو مارول به صورت رسمی از تریلر جدید فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون که قرار است ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) منتشر شود، رونمایی کرد.

طرفدارانی که برای سال‌ها به ساخت یک فیلم پیرامون کاراکتر ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) علاقمند بودند، حالا به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا مجبور هستند که برای انتشار آن کمی بیشتر صبر کنند. فیلم Black Widow در ابتدا قرار بود در ماه مه ۲۰۲۰ منتشر شود، اما استودیو مارول انتشار آن را به ماه نوامبر موکول کرد. سپس دوباره به ماه مه امسال به تعویق افتاد و بار آخر نیز به ماه ژوئیه موکول شد. حالا که فیلم Black Widow به دسترسی اولیه در دیزنی‌پلاس نیز مجهز شده است، سرانجام این فیلم ۹ ژوئیه منتشر خواهد شد.

وقایع فیلم Black Widow بین دو فیلم Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War و زمانی که ناتاشا در حال فرار است، اتفاق می‌افتد. سفر ناتاشا او را به ریشه‌های روسی خود مثل Red Room «اتاق سرخ»، جایی که او برای تبدیل شدن به یک قاتل آموزش دید، بازمی‌گرداند. پیشتر تریلرهای Black Widow تایید کردند که ناتاشا با اعضای سابق خانواده خود یعنی یلنا بلووا با بازی فلورانس پیو (Florence Pugh)، ملینا وستوکوف با بازی ریچل وایس (Rachel Weisz) و الکسی شوستوکوف با بازی دیوید هاربر (David Harbour) دوباره متحد خواهد شد. هدف آن‌ها نیز انحلال تشکیلات اتاق سرخ خواهد بود.

مارول بعد از ماه‌ها سکوت درباره تبلیغات این فیلم، سرانجام جدیدترین تریلر این فیلم را منتشر کرد. این کلیپ دو دقیقه‌ای فضای مشابهی با تریلر قبلی دارد؛ مخصوصا با فلش‌بک‌های ناتاشا به گذشته‌اش در MCU «دنیای سینمایی مارول». مرگ ناتاشا در Avengers: Endgame به صورت خلاصه در این تریلر مرور می‌شود، اما این تریلر بیشتر روی بخش‌های ناگفته زندگی او تمرکز دارد.

در جدیدترین تریلر فیلم Black Widow علی‌رغم وجود صحنه‌هایی که در تریلر‌های قبلی نیز دیده می‌شد، مارول اطمینان حاصل کرده است که چندین صحنه جدید در آن گنجانده شود. جذاب‌ترین بخش‌های این تریلر مربوط به ناتاشای جوان با بازی دختر میلا یووویچ (Milla Jovovich) یعنی اور (Ever) در کنار خانواده جاسوسی که در بالا ذکر شد، می‌باشد. این تریلر به بخش‌های عمیق‌تر روابط ناتاشا با یلنا، ملینا و الکسی نسبت به تریلر قبل می‌رود و این نشان‌دهنده انحلال خانواده قلابی آن‌ها در دوران جوانی است که زخم‌های ماندگاری از خود به جای گذاشته است. ملینا در جایی از تریلر می‌گوید: ما دستورات خود را داشتیم و نقش خود را بازی می‌کردیم. و ناتاشا در جواب می‌گوید: این واقعی نبود.

بیشتر ماجراهای ناتاشا در مدت حضورش در MCU مربوط به تمایل وی برای انجام کارهای بهتر از گذشته و همچنین مفهوم خانواده بوده است. قبل از فیلم Black Widow بیشترین جایی که کاراکتر ناتاشا در آن دیده شد فرنچایز Avengers بود و حالا این فیلم در احساسات ناتاشا پیرامون خانواده عمیق می‌شود. در تمام این مدت، او مجبور است با تهدیدهایی مانند Taskmaster مقابله کند. قبل از پیوستن ناتاشا به شیلد و انتقام‌جویان اطلاعات کمی در مورد گذشته او وجود داشت و برای طرفدارانی که علاقه‌مند به شناخت ریشه‌های او بودند، فیلم Black Widow قول برآورده کردن این موضوع را می‌دهد. ناتاشا ممکن است در فیلم Endgame مرده باشد، اما با فیلم Black Widow، او ثابت می‌کند که هنوز داستان‌هایی برایش باقی مانده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.