زندیا کلمن در فیلم Space Jam: A New Legacy صداپیشگی خواهد کرد

4 April 2021 - 13:45
Space Jam: A New Legacy

زندیا کلمن قرار است در فیلم لایو اکشن و انیمیشنی کمپانی برادران وارنر با عنوان «هرج‌ومرج فضایی ۲» در نقش کاراکتر لولا بانی صداپیشگی کند.

این کاراکتر پیش از این نیز در قسمت اول این فیلم در سال ۱۹۹۶ با عنوان Space Jam حضور داشته بود ولی اکنون در قسمت دوم آن، علاوه بر تغییر شکل ظاهری، بازیگر دیگری نیز برای صداپیشگی این کاراکتر انتخاب شده است. وب‌سایت Entertainment Weekly به صورت انحصاری خبری را منتشر کرده مبنی بر این‌که بازیگر جوان و مطرح هالیوودی با نام زندیا کلمن (Zendaya Coleman) برای صداپیشگی این کاراکتر در فیلم Space Jam: A New Legacy انتخاب شده است.

این خبر نیز با انتشار اولین تریلر کامل از این فیلم در روز گذشته تائید شده است. با توجه به تریلر به نمایش گذاشته شده از این فیلم لایو اکشن و انیمیشنی، به نظر می‌رسد که کارگردان این پروژه یعنی مالکوم دی. لی (Malcolm D. Lee) از تمام کاراکترهای مشهوری که در دیگر فیلم‌های مطرح کمپانی برادران وارنر حضور داشته‌اند در این فیلم استفاده کرده است.

در تریلر به نمایش درآمده از فیلم Space Jam: A New Legacy نیز، لحظات بسیار کوتاهی وجود دارد که می‌توان در آن‌ها، کاراکترهایی را از دیگر فیلم‌های مطرح کمپانی برادران وارنر مانند Mad Max: Fury Road ،IT و A Clockwork Orange مشاهده کرد. همچنین به نظر می‌رسد که کاراکترهایی مانند کینگ کونگ و غول آهنی نیز در این فیلم حضور افتخاری و کوتاهی را داشته باشند.

کارگردان این فیلم پیش از این نیز، از علاقه خود به تغییر دادن شکل ظاهری کاراکتر لولا بانی نسبت به نسخه قبلی‌اش در قسمت اول این فیلم صحبت به میان آورده بود و گفته بود که شکل ظاهری این کاراکتر در قسمت ابتدایی این فیلم، مناسب مخاطبین جوان نبوده و بدین ترتیب او برای حل این موضوع، این کاراکتر را به شکل دیگری در فیلم Space Jam: A New Legacy به تصویر کشیده است.

با توجه به نگاه اجمالی که می‌توان به کاراکتر لولا بانی در تریلر به نمایش گذاشته شده از این فیلم انداخت، این کاراکتر نه تنها از لحاظ ظاهری تغییر کرده بلکه او حرکاتی را نیز از بازیکنی با نام دوین وید (Dwyane Wade) در این فیلم اجرا خواهد کرد. دوین وید (Dwyane Wade) یکی از شاخص‌ترین هم‌تیمی‌های ستاره این فیلم یعنی بازیکن مشهور بسکتبال آمریکایی با نام لبران جیمز (LeBron James) می‌باشد. وظیفه صداپیشگی کاراکتر لولا بانی را در قسمت قبلی این فیلم بازیگری با نام کت سوسی (Kath Soucie) بر عهده داشته است.

زندیا کلمن بیشتر شهرت خود را برای بازی در نقش ام.جی در سری فیلم‌های Spider-Man دنیای سینمایی مارول و همچنین نقش‌آفرینی در سریال بسیار موفق شبکه HBO با نام Euphoria به دست آورده است. علاوه بر این، او برای هنرنمایی‌اش در سریال Euphoria نیز، موفق به کسب جایزه امی در بخش بهترین بازیگر برجسته زن در سریال‌های درام شده است.

علاوه بر او، از دیگر بازیگرانی که در فیلم لایو اکشن و انیمیشنی Space Jam: A New Legacy به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به لبران جیمز، کریس دیویس (Khris Davis) در نقش پسر لبران جیمز با نام دام، دان چیدل (Don Cheadle) در نقش هوش مصنوعی شیطانی و سنیکا مارتین-گرین (Sonequa Martin-Green) در نقش همسر لبران جیمز با نام کامیا اشاره کرد. علاوه بر این بازیگران، چندین بازیکن از لیگ NBA و WNBA (لیگ بسکتبال حرفه‌ای زنان در آمریکای شمالی) نیز مانند کریس پل (Chris Paul)، انتونی دیویس (Anthony Davis) و دیانا تاوراسی (Diana Taurasi) به صورت افتخاری در این فیلم حاضر شده‌اند.

فیلم Space Jam: A New Legacy قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.