جیک جیلنهال: فیلم Deadpool شایسه‌ی حضور در اسکار بود

27 January 2017 - 19:58

فصل جوایز برای Deadpool با کاندید شدن برای جایزه‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی در مراسم انجمن نویسندگان آغاز شد؛ بعد از آن هم از جانب انجمن تولید کنندگانِ امریکا نامزد بهترین فیلم سال شد. تیم ملر (Tim Miller) نیز از جانب انجمن کارگردانان آمریکا نامزد جایزه‌ی بهترین کارگردانی بین کسانی شد که برای اولین بار یک اثر کارگردانی کردند. رایان رینولدز (Ryan Reynolds) کاندید بهترین بازیگر مرد در مراسم گلدن گلوب شد. اما فیلم Deadpool موفق نشد برای جایزه‌ی اسکار نماینده‌ای داشته باشد. این موضوع با مخالفت شدید طرفداران Deadpool همراه شد. یکی از بازیگران مشهوری که در این باره صحبت کرده است، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) است که در فیلم علمی تخیلی Life «زندگی» با رایان رینولدز همکاری داشته است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیک جیلنهال با سایت EW مصاحبه‌ای داشته و در ان درباره‌ی وضعیت فصل جوایز صحبت کرد.

ما همیشه درباره‌‌ی اجراها و بازی‌های درخشان صحبت می‌کنیم؛ درست است؟ بازیگر کسی است که برای اجرای بهتر نقشش هرکاری کند و من این موضوع قبول دارم. اگر درباره‌ی رایان ریولدز در فیلم ددپول صحبت می‌کنیم، باید بگویم که هیچ بازیگری توانایی این را ندارد که به خوبی رینولدز در این نقش بازی کند. به عنوان یک بازیگر و هنرمند او برای چندین سال تلاش کرد تا این شخصیت را به سینما آورد و در نهایت نیز حضور درخشان در این نقش داشت.

با این که ددپول یک فیلم ابرقهرمانی است و از یک کتاب مصور اقتباس شده است و فروش بسیاری داشته است ، ولی این موضوعات از ارزش کار فوق‌العاده‌ای که رایان رینولدز انجام داده است کم نمی‌کند. شخصیت ددپول در فیلم شبیه رایان رینولدز است؛ بیایید از خودمان بپرسیم که ما از کسانی که چیزی را خلق می‌کند چه می‌خواهیم؟ ا از آن‌ها می‌خواهیم که چیزی را خلق کنند که واقعاً کار خودشان باشد و نشان دهنده‌ی خود واقعی آن‌ها باشد.

جیک جیلنهال به نکاتی خوبی اشاره کرد که یکی از آن‌ها این بود که هیچ بازیگر دیگری توانایی بازی در نقش ددپول را ندارد، حتی خود رینولدز هم در اولین فیلم Wolverine «ولورین» به این خوبی نتوانسته بود نقش ددپول را بازی کند، در واقع حالا دیگر تصور بازیگر دیگری به جای رینولدز در نقش ددپول غیرممکن است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.