پوستر جدیدی از فیلم Army of the Dead منتشر شد

4 April 2021 - 13:45
فیلم Army of the Dead

کمپانی نتفلیکس از جدیدترین پوستر فیلم اکشن خود با عنوان «ارتش مردگان» و با کارگردانی زک اسنایدر رونمایی کرد.

این فیلم اکشن و با موضوع سرقت، جدیدترین فیلم کارگردانی شده توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) می‌باشد که قرار است به‌زودی در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. به نظر می‌رسد که پوستر جدید منتشر شده از فیلم Army of the Dead، مقدمه‌ای برای انتشار تریلر کامل این فیلم باشد. پیش از این نیز در ماه فوریه (بهمن ماه ۱۳۹۹)، کمپانی نتفلیکس برای اولین بار تیزری کوتاه و یک دقیقه‌‌‌ای را از این فیلم منتشر کرده بود.

داستان این فیلم در دنیایی خیالی جریان دارد که در آن، شهر لاس وگاس آمریکا نقطه مرکزی ظهور زامبی‌ها شده و کاراکترهای این فیلم با رهبری دیوید باتیستا (Dave Bautista) قصد دارند که با ورود به این شهر ممنوعه، بزرگ‌ترین سرقت زندگی‌شان را انجام دهند.

پوستر جدید منتشر شده از فیلم Army of the Dead نیز، دارای حال و هوایی کازینویی مانند می‌باشد که در آن می‌توان برخی از بازیگران حاضر در این فیلم از جمله دیوید باتیستا، الا پورنل (Ella Purnell)، ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer)، عمری هاردویک (Omari Hardwick) و آنا د لا رگه‌را (Ana de la Reguera) را مشاهده کرد. همچنین در زیر این پوستر رنگارنگ نیز می‌توان عبارتی با نام «همیشه بر روی مرده‌ها شرط‌بندی کن» را مشاهده کرد.

از دیگر بازیگرانی که در این پروژه به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به تئو روسی (Theo Rossi)، تیگ نوتارو (Tig Notaro)، نورا آرنزدر (Nora Arnezeder)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) و گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt) اشاره کرد که در پوستر جدید منتشر شده از این فیلم، حضور ندارند. غایب بودن آن‌ها در این پوستر می‌تواند بیانگر این موضوع باشد که نقش آن‌ها در این پروژه نسبت به بازیگران حاضر در این پوستر، کم‌رنگ‌تر خواهد بود ولی به هر حال امیدواریم که کاراکتر آن‌ها، در تریلر آینده و احتمالی این فیلم حضور پررنگی داشته باشند.

با توجه به انتشار پوستر جدیدی از فیلم Army of the Dead، امکان دارد که کمپانی نتفلیکس از تریلر کامل آن به‌زودی رونمایی کند. با وجود این‌که هنوز دو ماه با انتشار این فیلم در شبکه اینترنتی نتفلیکس فاصله داریم ولی طرفداران این پروژه همچنان تشنه دیدن پیش ‌نمایشی از این فیلم هستند و با توجه به سابقه کارگردان این فیلم یعنی زک اسنایدر در خشنود کردن طرفداران، امکان دارد که آن‌ها به‌زودی شاهد به نمایش گذاشته شدن پیش نمایشی از این فیلم باشند.

زک اسنایدر پیش از این نیز، از تبلیغ کردن این فیلم در ماه مارس (اسفند ماه ۱۳۹۹) خودداری کرده بود چرا که در این ماه، پروژه دیگر این کارگردان یعنی فیلم مورد انتظار Zack Snyder’s Justice League در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شده بود. فیلم Army of the Dead این کارگردان قرار است آغازگر فرنچایز کاملاً جدیدی برای کمپانی نتفلیکس باشد چرا که اخیراً نیز، اسپین‌آفی از این فرنچایز در قالب سریالی انیمیشنی با عنوان Army of the Dead: Lost Vegas در دست تولید قرار گرفته است.

زک اسنایدر وظیفه کارگردانی دو قسمت ابتدایی این انیمیشن را بر عهده خواهد داشت و بازیگرانی از جمله دیوید باتیستا، الا پورنل،‌ آنا د لا رگه‌را و عمری هاردویک نیز در این انیمیشن به صداپیشگی خواهند پرداخت. علاوه بر این انیمیشن، کمپانی نتفلیکس قصد دارد فیلم لایو اکشن و پیش‌درآمدی را نیز از فرنچایز Army of the Dead با نقش‌آفرینی ماتیاس شوایگهوفر تولید کند.

البته زک اسنایدر وظیفه تولیدکنندگی هر دوی این پروژه‌ها را بر عهده خواهد داشت و چهره‌های آشنایی از فیلم Army of the Dead نیز قرار است در این دو پروژه حضور داشته باشند. جو منگنیلو (Joe Manganiello) که پیش از این با زک اسنایدر در ساخت فیلم Zack Snyder’s Justice League همکاری کرده بود نیز در سریال انیمیشنی Army of the Dead: Lost Vegas صداپیشگی خواهد کرد.

فیلم Army of the Dead قرار است در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در شبکه اینترنتی نتفلیکس و سینماها به نمایش گذاشته شود.

پوستر جدید منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Army of the Dead

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.