پوستر جدید فیلم Logan: ولورین با صورتی غمگین

27 January 2017 - 22:35

فیلم سینمایی لوگان (Logan) تا ۲ ماه دیگر به سینماها می‌آید اما با اینکه درست نمی‌دانیم، روند داستانی چگونه است اما تا کنون تعداد زیادی تریلر و پوستر از فیلم دیده‌ایم، که تمامی آن‌ها توجه ما را به یک چیز جلب می‌کنند: این فیلم قرار است غمگین و سیاه باشد. امروز هم پوستر جدیدی از فیلم منتشر شده‌است که آن‌هم بر روی همین مورد تاکید می‌کند. با سینما گیمفا همراه باشید.

این روزها، طرفدران فیلم‌های ابرقهرمانی DC  به دلیل کیفیت کم اقتباس‌های سینمایی از کمیک‌های دوست‌داشتنی‌شان، در یکی دو سال اخیر، نگرانی‌های زیادی پیدا‌کرده‌اند. اما فیلم لوگان واقعا غمگین و متمایز به نظر می‌رسد و این خستگی نسبت به آن حالتی که در فیلم‌های  کمپانی دی سی (DC)، ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) دیده‌ایم، فرق دارد. مثل اینکه لوگان واقعا در این دنیا وجود دارد و می‌شود با او  زندگی کرد. در آخرین همراهی ما با این ابرقهرمان، او را خسته‌تر از همیشه مشاهده می‌کنیم. به نظر می‌آید که او دیگر قدرت انجام کارهای گذشته‌اش را ندارد. شما هم احتمالا می‌توانید لمس کنید که به چه مقدار، عذاب‌ها و خستگی‌ها بر ولورین پیر، در پوستر جدید چیره شده‌اند.

با یک نگاه به ولورین، می‌توان فهمید که او به یک استراحت طولانی نیاز دارد. خواب و استراحتی که احتمالا پس از پایان این فیلم، به آن  می‌رسد. قصه فیلم در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود. لوگان در حال مراقبت از پروفسور ایکس (Professor X) بد حال و بیمار است. او که خود را از چشم انسان‌ها پنهان کرده است، با ورود یک دخترجهش یافته که توسط نیروهای اهریمنی دنبال می‌شود، تصمیم می‌گیرد تا از بازنشستگی در آید و مثل قبل به مبارزه با دشمنان برود.

پاتریک استوارت (Patrick Stewart) در نقش پروفسور ایکس در فیلم ایفای نقش می‌کند، دافنه کین (Dafne Keen) در نقش کلون مونث لوگان در فیلم بازی می‌کند  و لارا کینی (Laura Kinney)، ایکس ۲۳ را نقش آفرینی می‌کند. همچنین حضور استفن مرچنت (Stephen Merchant) در نقش کلیبان (Caliban) و بوید هالبرک (Boyd Holbrook) در نقش پیرس (Pierce) در فیلم توسط استودیو سازنده تایید شده‌است.

فیلم لوگان در ۱۳ اسفند ۱۳۹۵  به سینماها  می‌آید. این پوستر را در زیر می‌توانید، ببینید.

loganposter2

منبع : Screencrush

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.