جنبه‌های پلیسی در Sicario 2 به حداقل ممکن می رسد

27 January 2017 - 23:14

برای بینندگان  قسمت اول فیلم سیکاریو، نبرد بین پلیس و باندهای مخدر در آمریکا و مکزیک، بیش از خشونت موجود در فیلم جذاب بود. حالا در قسمت دوم، این مورد را بیشتر هم خواهیم دید. با سینما گیمفا همراه باشید.

برای قسمت دوم همانند قسمت اول تیلر شرایدن (Taylor Sheridan) فیلمنامه را می‌نویسد، اما کارگردان فیلم را به جای دنیس ویلنوا(Denis Villeneuve)، استفانو سالیما (Stefano Sollima) برعهده دارد. داستان فیلم هم حول قاتل بنیسیو دلتورو (Benicio del Toro) جریان دارد. در هفته پیش شرایدن یک مصاحبه با خبرنگار وب‌سایت کلایدر،  در جشنواره ساندس کرد و جزئیات بیشتری از فیلم ارائه داد:

  روزهایی که داشتیم فیلم اول را فیلمبرداری می‌کردیم یکی از تهیه کنندگان به من گفت اگر بخواهی برای این فیلم یک دنباله بنویسی چگونه این کار رامی‌کنی؟ من هم به شوخی گفتم که آره ما نمیتونیم اصلا برای این فیم یک دنباله بسازیم، چونکه دیگر یک دختر نداریم که به دنبال مردهای فیلم راه بیاندازیم.  بعد اون گفت پس ساخت دنباله چی میشه؟  من هم گفتم نگران نباش من کاری می کنم که نیازی به یک دختر نباشه، چونکه  اینقدر روابط بین تبهکاران مواد مخدر در مکزیک را پر رنگ و جذاب می‌کنیم، که دیگر نیازی به یک دختر خوشگل در فیلم نداشته‌باشیم. او گفت: پس اگه کل فیلم توی مکزیک جریان داشته باشد و جنگ بین کارتل‌های مواد مخدر را نمایش دهد، پس تکلیف پلیس‌ها چه می شود؟ من هم در جواب گفتم ما دیگر اصلا به اندازه فیلم اول، مامور پلیس در فیلم نداریم.

منبع : SCREEN RANT

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.