آغاز فیلم برداری نگهبانان کهکشان در سال کنونی میلادی

6 April 2021 - 00:26

جیمز گان تایید کرده است که فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار نگهبانان کهکشان ۳، از سال کنونی میلادی آغاز خواهد شد.

جیمز گان (James Gunn)، کارگردان سری موفق نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر، اعلام کرد که فیلم‌برداری و ساخت قسمت سوم این فیلم را در سال کنونی میلادی، آغاز خواهد کرد.

این خبر نشان می‌دهد که کمپانی دیزنی قصد دارد فیلم را در همان زمان قبلی که اعلام کرده بود، اکران کند. این زمان، سال ۲۰۲۳ میلادی است. همچنین این برنامه باعث می‌شود تا قسمت ویژه این فیلم نیز (که قرار است در تعطیلات سال نو ۲۰۲۲ و از طریق شبکه استریم دیزنی پخش شود)، در زمان مورد نظر آماده شود. این قسمت ویژه، همزمان با ساخت قسمت سوم فیلم‌برداری خواهد شد.

پیش از این قرار بود که قسمت سوم این مجموعه موفق، در سال ۲۰۲۰ اکران شود اما در ابتدا جیمز گان با کمپانی دیزنی دچار اختلاف شد و از آنها جدا شد. اتفاقی که باعث شد تا کمپانی برادران وارنر از آن استفاده کند و گان را برای ساخت قسمت جدید مجموعه جوخه انتحار (The Suicide Squad)، استخدام کند. پس از بازگشت گان به دیزنی نیز، ویروس کرونا اتفاق افتاد و ساخت این فیلم مجددا به تاخیر افتاد.

جیمز گان در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر، خبر ساخت فیلم در سال کنونی میلادی را تایید کرد …

اخیرا دیو باتیستا (Dave Bautista)؛ بازیگر این مجموعه نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که این تاخیر باعث ایجاد تغییر در فیلم‌نامه این اثر شده است:

فکر می‌کنم می‌توانم اشاره کنم که قسمت سوم فیلم را در اواخر سال ۲۰۲۱، فیلم‌برداری خواهیم کرد.

قبل از نابودی همه چیز و زمانی که تیم بازیگران و جیمز گان، آماده ساخت قسمت سوم بودیم، فیلم‌نامه این اثر را خوانده بودم اما فکر می‌کنم که به خاطر تغییر برنامه و تقویم فیلم‌های مارول، فیلم‌نامه این فیلم نیز دچار تغییر شده و ایده ابتدایی، ساخته نخواهد شد.

جیمز گان، یکی از پرکارترین کارگردانان حال حاضر دنیا می‌باشد. گان علاوه بر ساختن جوخه انتحار و ساخت قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان و البته ویژه برنامه آن، در حال ساخت سریال صلح‌طلب (Peacemaker‎) برای شبکه استریم اچ‌بی‌او مکس نیز می‌باشد. وی اخیرا گفته بود که پس از ساخت این چند فیلم، قصد دارد استراحتی طولانی را تجربه کند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.