تاریخ پخش فصل نهایی The Walking Dead مشخص شد

6 April 2021 - 09:27
The Walking Dead

پس از یازده فصل سریال محبوب The Walking Dead بالاخره پایان خواهد یافت.

در نهایت مشخص شد فصل یازدهم The Walking Dead در میانه ماه اوت توسط شبکه AMC منتشر می‌شود. تاریخ انتشار پس از اتمام آخرین قسمت فصل دهم و با یک تیزر مشخص گردید. در قسمتی از این تیزر تصویری از یک زره قرمز رنگ مشاهده می‌کنیم که برای خوانندگان کتاب‌های The Walking Dead بسیار آشنا به نظر خواهد آمد. این زره متعلق به رهبر سربازان Commonwealth است، گروهی که برای نظم بخشیدن به اجتماعات بزرگ پس از روی دادن آخرالزمان تشکیل شده.

گروه Commonwealth پیش‌تر در فصل دهم معرفی شده بود و حتی نام رهبر آن‌ها در قسمت ۲۰ به میان آمد. با توجه به این موارد، احتمالاً این تشکیلات و رهبر آن‌ها مرکز اصلی توجه فصل نهایی خواهد بود. مایکل جیمز شاو (Michael James Shaw) به عنوان رئیس این تشکلایت ایفای نقش خواهد کرد که پیش‌تر او را در Avengers: Endgame با بازی در نقش Corvus Glaive دیده‌ایم.

شبکه AMC سال گذشته اعلام کرد که فصل یازده، آخرین فصل از سریال The Walking Dead خواهد بود، تصمیمی که تعجب طرفداران و دست اندرکاران را به دنبال داشت. برای ۱۲ سال، The Walking Dead یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های تلویزیون بوده و لغو کردن دنباله آن بدون مشورت با شورانر یعنی آنجلا کانگ (Angela Kang) حرکت عجیبی برای AMC محسوب می‌شود. مخصوصاً اگر نگاهی به موارد گسترش‌دهنده دنیای Walking Dead از جمله Tales of The Walking Dead و مجموعه جدیدی که بر اساس دو شخصیت کارول (Carol) و دریل (Daryl) در نظر گرفته شده بود و همچنین فیلم سینمایی Rick Grimes بیاندازیم متوجه عجیب بودن آن می‌شویم.

خوشبختانه، فصل نهایی ۸ قسمت بیشتر از ۱۶ قسمت معمول هر فصل خواهد داشت و در نهایت با فصلی ۲۴ قسمته طرف هستیم. این دومین بار است که تعداد قسمت‌های یک فصل از این سریال افزایش می‌یابد و پبیش‌تر بیشتر شدن قسمت‌های فصل دهم را تجربه کرده‌ایم. بعد از اینکه ۶ قسمت اضافه‌ی فصل دهم روی داستان‌های شخصیت محور و کوچک‌تری تمرکز داشت، نیمه اول فصل جدید و هشت قسمت ابتدایی قول صحنه‌های اکشن‌تر و جهانی بزرگ‌تر را به هواداران می‌دهد.

بخش اول فصل یازدهم The Walking Dead در ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.