ادگار رامیرس به فیلم Borderlands از کمپانی لاینزگیت پیوست

6 April 2021 - 09:35
ادگار رامیرس

ادگار رامیرس قرار است در فیلم Borderlands که براساس یک مجموعه بازی ویدیویی با همین نام و توسط کمپانی لاینزگیت ساخته می شود، بازی کند.

ادگار رامیرس (Edgar Ramirez) پا به دنیای Borderlands گذاشت. این بازیگر نقش اطلس را بازی خواهد کرد که یک تاجر تایتان و تولیدکننده اسلحه می‌باشد که اتفاقا قدرتمندترین فرد جهان نیز هست.

بازیگران این فیلم از کمپانی لاینزگیت، کیت بلانشیت (Cate Blanchett)، کوین هارت (Kevin Hart)، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt)، فلوریان مونتیانو (Florian Munteanu)، هیلی بنت (Haley Bennett) و جک بلک (Jack Black) می‌باشند. فیلم‌ساز مطرح یعنی الی راث (Eli Roth) کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی کریگ مازن (Craig Mazin) بر عهده خواهد داشت. مازن برنده جایزه امی و سازنده مینی‌سریال Chernobyl برای شبکه HBO می‌باشد.

Borderlands به عنوان یک مجموعه بازی ویدیویی در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد. کمپانی‌های Gearbox Software و ۲K در سپتامبر ۲۰۱۹ آخرین نسخه این بازی را با عنوان Borderlands 3 منتشر کردند. آوی آراد (Avi Arad) و آری آراد (Ari Arad) به نمایندگی از کمپانی Arad Productions و اریک فایگ (Erik Feig) به نمایندگی از کمپانی Picturestart تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، تهیه‌کنندگان اجرایی فرنچایز بازی ویدیویی Borderlands، بنیان‌گذار کمپانی Gearbox Entertainment، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) و مدیر بخش تولیدات کمپانی Take-Two تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم می‌باشند.

به تازگی فیلم Yes Day با بازی رامیرس در استریمر نتفلیکس منتشر شد و او به خاطر بازی در سریال‌های Carlos و American Crime Story نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.