تیزر جدیدی از سریال ترسناک Chucky منتشر شد

10 April 2021 - 08:56
سریال ترسناک Chucky

شبکه Syfy به‌تازگی تیزر جدیدی را از سریال ترسناک و آینده خود با عنوان «چاکی» منتشر کرده است.

سریال چاکی براساس عروسک قاتل حاضر در سری فیلم‌های ترسناک Child’s Play ساخته شده است. علاوه بر تیزر جدید منتشر شده از این سریال مورد انتظار، شبکه Syfy اسامی چندین بازیگر جدیدی که قرار است به جمع بازیگران حاضر در این پروژه اضافه شوند را نیز اعلام کرده است.

در این تیزر جدید به اشتراک گذاشته شده توسط اکانت توییتر شبکه Syfy، می‌توان نحوه ساخته شدن عروسک چاکی را در این سریال مشاهده کرد. علاوه بر این، دیالوگی نیز از این کاراکتر با صدای نمادین براد دوریف (Brad Dourif) با عنوان «من همیشه برمی‌گردم» در این تیزر نیز شنیده می‌شود.

تیزر به نمایش گذاشته شده از این سریال، بسیار کوتاه می‌باشد ولی با توجه به مدت زمان طولانی که این پروژه در مرحله تولید قرار داشته، بسیار خوب است که بدانیم اکنون با منتشر شدن تیزر کوتاهی از این سریال، این پروژه به‌زودی وارد مرحله تولید خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک در شبکه Syfy به نمایش درخواهد آمد.

علاوه بر منتشر شدن اسامی بازیگران جدیدی که قرار است در این پروژه به ایفای نقش بپردازند، طرح داستانی این سریال نیز مشخص شده است. لکسا دویگ (Lexa Doig) بازیگر نقش تالیا الغول در سریال کمیک بوکی شبکه The CW با عنوان Arrow، قرار است در نقش کاراکتری با نام بری وبر در این سریال حاضر شود. این کاراکتر همسر شخصیت لوگان در این سریال می‌باشد. نقش کاراکتر لوگان را نیز در این سریال بازیگری با نام دوون ساوا (Devon Sawa) ایفا خواهد کرد.

براساس توضیحات رسمی منتشر شده در رابطه با کاراکتر بری وبر، لکسا دویگ در این سریال در نقش خانمی با استانداردهای غیر واقع بینانه ظاهر خواهد شد که توانسته راز تاریکی را از خانواده خود مخفی نگه دارد. علاوه بر این بازیگر، باربارا آلین وودز (Barbara Alyn Woods) نیز برای نقش‌آفرینی در نقش کاراکتری با نام میشل کراس در این سریال انتخاب شده است. این کاراکتر شهردار شهری می‌باشد که اتفاقات این سریال در آن جریان خواهد داشت.

باربارا آلین وودز پیش از این نیز در سریالی با نام One Tree Hill نقش‌آفرینی کرده است. دختر واقعی این بازیگر با نام آلیویا آلین لیند (Alyvia Alyn Lind) نیز قرار است در نقش دختر کاراکتر او در این سریال با نام لکسی نقش‌آفرینی کند.

سریال تلوزیونی Chucky توسط دن مانچینی (Don Mancini)، خالق اصلی سری فیلم‌های Child’s Play تولید می‌شود و داستان آن نیز در ادامه فیلم‌های اصلی به نمایش درآمده از این فرنچایز روایت خواهد شد. تا به حال هفت فیلم اصلی از این فرنچایز تولید شده و داستان این سریال نیز قرار است در ادامه قسمت هفتم این فرنچایز جریان داشته باشد.

فصل اول این سریال دارای ده قسمت خواهد بود و دن مانچینی علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه تمامی این ده قسمت، وظیفه کارگردانی قسمت اول آن با عنوان «مرگ به علت حادثه‌ای ناگوار» را نیز بر عهده خواهد داشت. دن مانچینی پیش از این نیز، وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه تمامی هفت فیلم اصلی ساخته شده از این فرنچایز به غیر از فیلم ریبوت این سری با عنوان Child’s Play که در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمده بود را بر عهده داشته است.

سریال Chucky قرار است در فصل پاییز امسال در شبکه‌های Syfy و USA Network به نمایش گذاشته شود.

خلاصه منتشر شده از داستان این سریال را نیز می‌توان در ادامه خواند:

پس از به فروش گذاشته شدن عروسک قدیمی با نام چاکی در حراج گاراژی در حومه یک شهر، این شهر آمریکایی دنج و آرام با به وقوع پیوستن قتل‌های زنجیره‌ای وحشتناک و آشکار شدن ظاهرسازی‌ها و راز و رمز‌های آن، به هرج و مرج می‌افتد. در عین حال نیز، با از راه رسیدن دشمنان و دوستانی از گذشته چاکی، حضور آن‌ها تهدیدی برای برملا شدن حقیقت پشت پرده این قتل‌ها و همچنین بازگو کردن داستان ناگفته پیدایش این عروسک اهریمنی که در ابتدا بچه‌ای معمولی بوده محسوب می‌شود.

تیزر کوتاه به نمایش درآمده از آن را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.