وونمی موساکو به فیلم درام Call Jane پیوست

6 April 2021 - 14:41
Call Jane

وونمی موساکو، ستاره سریال‌های «لاوکرفت کانتری» و «لوکی» به جمع بازیگران حاضر در فیلم درام «به جین زنگ بزن» اضافه شد.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، این بازیگر قرار است با اضافه شدن به جمع دیگر بازیگران بزرگ حاضر در این پروژه، در این فیلم که داستان آن در دهه ۱۹۶۰ جریان خواهد داشت، به ایفای نقش بپردازد.

علاوه بر وونمی موساکو (Wunmi Mosaku)، از دیگر بازیگرانی که پیش از این برای بازی در این پروژه انتخاب شده‌اند نیز می‌توان به الیزابت بنکس (Elizabeth Banks)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، کیت مارا (Kate Mara) و روپرت فرند (Rupert Friend) اشاره کرد. فیلم‌نامه فیلم Call Jane را کارگردان و نویسنده‌ آمریکایی با نام فیلیس نیگی (Phyllis Nagy) نوشته است.

او فیلم‌نامه نهایی این فیلم را براساس فیلم‌نامه نوشته شده توسط هیلی شور (Hayley Schore) و روشن ستی (Roshan Sethi) به قلم درآورده است. فیلیس نیگی علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم، وظیفه کارگردانی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. این کارگردان و نویسنده پیش از این نیز، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم رمانتیکی با عنوان Carol را در سال ۲۰۱۵ بر عهده داشته است.

داستان فیلم Call Jane درباره خانم خانه‌داری با نام جوی (با نقش‌آفرینی الیزابت بنکس) در دهه ۱۹۶۰ می‌باشد که به صورت غیرمنتظره‌ای باردار می‌شود. او موفق می‌شود که برای حل مشکلش، تشکیلات زیرزمینی سقط جنینی را پیدا کند که توسط خانمی با نام ویرجینیا (با نقش‌آفرینی سیگورنی ویور) اداره می‌شود. او که از کار این گروه برای کمک کردن به خود بسیار متأثر شده، تصمیم می‌گیرد که از این به بعد هدف جدیدی را در زندگی خود دنبال کرده و به خانم‌هایی با مشکلاتی مشابه، کمک کند تا زندگی‌ عادی‌شان را پس بگیرند.

از تولیدکنندگان این پروژه می‌توان به رابی برنر (Robbie Brenner)، کوین مک‌کئون (Kevin McKeon) و دیوید وولف (David Wulf) اشاره کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل،‌ میشل کمپبل میسون (Michelle Campbell Mason)، هیلی شور، روشن ستی، لی برودا (Lee Broda)، اریکا کان (Erica Kahn) و جودی بارت (Judy Bart) می‌باشند.

فیلیس نیگی کارگردان این فیلم، با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با این پروژه گفت:

فیلم Call Jane برای دوره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم ساخته شده و من مشتاقانه در انتظار ساخت این پروژه هستم چرا که (در حال حاضر) فرهنگ جامعه‌مان، آماده پذیرفتن ندای نجابت و از همه مهم‌تر آماده تغییرات لازم است.

رابی برنر یکی از تولید‌کنندگان این پروژه نیز در رابطه با این فیلم گفت:

به عنوان یک خانم و مادر دو دختر، احساس می‌کنم که اکنون زمانی بسیار مناسب و برهه‌ای ضروری برای تولید فیلم Call Jane و نشان دادن آن به مردم جهان است. با توجه به عدم اطمینان فرهنگی حال حاضر و زیر پا قرار گرفتن حقوق بسیاری از خانم‌ها، گفتن داستان مهم این فیلم، از اهمیت بسیاری برخوردار است و من برای همکاری با گروه بازیگری فوق‌العاده و عوامل ساخت این پروژه بسیار هیجان‌زده هستم.

وونمی موساکو بیشتر برای بازی در سریال فانتزی و ترسناک شبکه HBO با عنوان Lovecraft Country و همچنین فیلم ترسناک شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام His House شناخته شده است. او همچنین قرار است در آینده، در سریال شبکه اینترنتی دیزنی پلاس با عنوان Loki، در نقش کاراکتری با نام شکارچی B-15 نیز دیده شود.

هنوز مشخص نیست که این بازیگر قرار است نقش چه کاراکتری را در فیلم Call Jane ایفا کند. وونمی موساکو پیش از این نیز در فیلم‌های بسیار بزرگی از جمله سری فیلم‌های Fantastic Beasts و فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice نقش‌آفرینی کرده است.

در حال حاضر هنوز تاریخ پخشی برای فیلم Call Jane در نظر گرفته نشده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.