نتفلیکس تریلر بخش دوم سریال Selena: The Series را منتشر کرد

6 April 2021 - 23:10
سریال Selena: The Series

کمپانی نتفلیکس در کنار انتشار تریلر و پوستری از بخش دوم سریال Selena: The Series، اعلام کرد که این سریال از ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) شروع به پخش می‌کند.

بخش اول سریال Selena: The Series در دسامبر سال گذشته شروع به پخش کرد و پس از این که موسیقی متن آن به رتبه هشتم Billboard 200 رسید و نتفلیکس اعلام کرد که در اوایل ماه ژانویه و تنها بعد از ۴ هفته بعد از شروع پخش این سریال بیش از ۲۵ میلیون خانواده از آن بازدید کردند، موجب افزایش محبوبیت این خواننده فقید شد.

کریستین سراتوس (Christian Serratos) نقش سلنا کوینتانیلا (Selena Quintanilla) فقید را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به گابریل چاواریا (Gabriel Chavarria)، ریکاردو چاویرا (Ricardo Chavira)، نائومی گنزالز (Noemí Gonzalez)، سیدی لوپز (Seidy López)، جسی پوزی (Jesse Posey)، جولیو ماسیاس (Julio Macias) و ناتاشا پرز (Natasha Perez) اشاره کرد. بخش اول این سریال پیرامون این دختر جوان با آرزوهای بزرگش درباره ستاره شدن بود و قسمت نهم آن بخش اوج داستان و رابطه سلنا با کریس پرز بود.

بخش دوم این سریال، هنگامی که سلنا همچنان در تلاش برای موفقیت جدید خود می‌باشد و در دنیای موسیقی Tejano ماجراجویی می‌کند، به اوج خود می‌رسد. او تلاش زیادی برای ایجاد تعادل کامل بین کار، خانواده و عشق کرده است و با کمک بهترین دوست و خانواده‌اش سرانجام با تمامی آن‌ها به سفر می‌رود.

این تیزر به صورت فشرده تصاویر جدیدی را نشان می‌دهد، اما همین صحنه‌ها هم برای آگاهی دادن به میلیون‌ها طرفدار که برای پخش بخش اول این سریال مشتاق بودند کافی است.

علی‌رغم پایان غم‌انگیز کار سلنا در سنین جوانی، محبوبیت سریال Selena: The Series نشان داد که میراث و آهنگ‌هایش همچنان در خاطر بسیاری از مردم طنین‌انداز است.

تریلر بخش دوم سریال Selena: The Series را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.