اولین تریلر فیلم دلهره آور Silo منتشر شد

10 April 2021 - 08:56
Silo

کمپانی مستقل فیلم‌سازی Oscilloscope Laboratories به‌تازگی از اولین تریلر فیلم آینده خود با عنوان «سیلو» رونمایی کرده است.

فیلم Silo براساس داستانی واقعی ساخته شده است. این فیلم درام، درباره پسر نوجوانی می‌باشد که به صورت اتفاقی در داخل سیلوی (انباری جهت نگهداری از مواد خوراکی مورد استفاده در تغذیه انسان و دام است) ذرتی به دام می‌افتد و سپس مردم شهر با جمع شدن دور هم تلاش می‌کنند تا او را نجات دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت این فیلم با آدرس Silothefilm.com، فیلم Silo اولین پروژه‌ای می‌باشد که درباره داستان‌های واقعی و مشکلات به دام افتادن افراد در سیلوهای غلات ساخته شده است. این مشکل احتمالی و کشنده‌ای است که احتمال وقوع آن در تمامی مزارع کشور آمریکا وجود داشته و حتی بیشتر مردم نیز از احتمال وقوع آن آگاه نیستند.

نه تنها این فیلم به عنوان هشداری برای آگاه‌سازی مردم در رابطه با این زمینه ساخته شده بلکه در این پروژه، به تلاش‌های نیروی امدادی برای نجات جان افرادی که در این سیلو‌ها به دام افتاده‌اند نیز توجه شده است.

همچنین این فیلم به سختی‌ها و مشکلات زندگی روستاییان آمریکایی نیز پرداخته است. براساس اطلاعات منتشر شده از این فیلم در وب‌سایت رسمی آن، تیم سازنده این پروژه، به مدت چندین سال با کشاورز‌ها، نیروهای آتش نشانی و امداد و نجات و مؤسسات کشاورزی مورد اعتماد کار کرده‌اند تا بتوانند داستان واقعی آن و خطرات گرفتار شدن در سیلوهای غلات را به شکل موثق و صحیح در این فیلم به تصویر بکشند.

فیلم‌نامه فیلم Silo را نویسنده‌ای با نام جیسون ویلیامسون (Jason Williamson) به قلم درآورده و وظیفه کارگردانی آن را نیز مارشال برنت (Marshall Burnette) بر عهده داشته است. فیلم Silo براساس مستند کوتاه تحسین شده‌ این کارگردان با همین نام ساخته شده است. از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند نیز می‌توان به جیم پرک (Jim Parrack)، جیل پیس (Jill Paice)، جک‌دی فالکو (Jack DiFalco)، دنی رامیرز (Danny Ramirez) و جرمی هولم (Jeremy Holm) اشاره کرد.

جیم پرک در کارنامه بازیگری خود وظیفه نقش‌آفرینی در سریال True Blood را بر عهده داشته است. جک‌دی فالکو نیز پیش از این در سریال‌های Daredevil و The OA و دنی رامیرز نیز در فیلم آینده تام کروز (Tom Cruise) با عنوان Top Gun: Maverick نقش‌آفرینی کرده‌اند. جرمی هولم نیز بازی در سریال‌ House of Cards و فیلم The Ranger را در کارنامه خود دارد.

در حال حاضر می‌توان DVD یا Blu-Ray این فیلم را پیش خرید کرد. همچنین فیلم Silo برای پیش خرید در شبکه‌های استریمی نیز در دسترس قرار گرفته است. هنوز تاریخ انتشاری برای در دسترس قرار گرفتن نسخه DVD یا Blu-Ray این فیلم اعلام نشده ولی نسخه دیجیتالی آن، قرار است در تاریخ ۶ مه سال جاری (۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) منتشر شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز، بخشی از میزان فروش این فیلم مستقیماً به بنیاد ملی آتش نشانان کشته شده اهدا خواهد شد.

خلاصه رسمی منتشر شده از داستان این فیلم را نیز می‌توان در ادامه خواند:

داستان فیلم SILO که برگرفته شده از یک حادثه واقعی می‌باشد، در روز دلهره‌آوری در یک مزرعه‌ای در آمریکا روایت می‌شود. فاجعه رخ داده در داستان این فیلم با به دام افتادن کودی (نام کاراکتر اصلی این فیلم) نوجوان در سیلوی ذرت آغاز می‌شود. خانواده‌ها، همسایگان و نیروهای امدادی باید با کنار گذاشتن اختلاف‌های خود، به نجات دادن این نوجوان که در سیلویی ۱۵ متری گرفتار شده بشتابند. با تمرکز کردن داستان آن به روی این مشکل رایج حاضر در روستاهای آمریکای،‌ فیلم SILO نشان می‌دهد که چه قدر کشاورزی مردن خطرناک است و همچنین این فیلم، به اهمیت همکاری اعضای یک جامعه برای محافظت کردن از یکدیگر نیز می‌پردازد.

تریلر منتشر شده از فیلم SILO را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.