تیزر فیلم Dunkirk منتشر شد | یک درام جنگی خیره‌کننده

5 August 2016 - 13:15

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۳۶۰p

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که کریستوفر نولان (Christopher Nolan) بخواهد یک فیلم درام از جنگ‌جهانی دوم بسازد؟ این سوالی است که بحث‌های زیادی می‌طلبد؛ اما اگر بخواهید هم اکنون جوابی برای آن بیابید، اولین تیزر این فیلم منتشر شده است. برای مشاهده تیزر فیلم Dunkirk «دانکرک» و اطلاعات بیش‌تر آن، با سایت سینماگیمفا همراه باشید. با وجودی که تیزر فیلم مختصر است اما ساخته آخر نولان بسیار باشکوه است و به شدت همان چیزی است که تصور می‌کردیم؛ حتی شاید بیشتر از انتظاراتمان. اگر هنوز شما از فیلم‌های فصل تابستان خسته نشده‌اید، Dunkirk «دانکرک» یک دلیل دیگر به ما خواهد داد که تابستان ۲۰۱۷ به‌راحتی خسته‌کننده نخواهد شد.

در ابتدا قرار بود که تیزر فیلم Dunkirk «دانکرک» در زمان اکران فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» پخش شود و احتمالاً قرار نبوده تا قبل از فردا آن‌ را در اینترنت ببینیم؛ اما به لطف لیک شدن تیزر در اوایل امروز در سایت یوتیوب، استودیو سازنده مجبور شد که تیزر را زودتر از برنامه‌های قبلی به صورت رسمی منتشر کند.

فیلم جدید کریستوفر نولان دوباره خودش، تام هاردی (Tom Hardy) و کیلین مورفی (Cillian Murphy) را در یک اثر سینمایی متحد کرده است و همچنین قصد دارد داستانی را از ماموریت نجات شجاعانه‌ای در طول جنگ‌حهانی دوم بازگو کند:

Dunkirk «دانکرک» با محاصره شدن صدها هزار نفر بریتانیایی و افراد گروه متحدین توسط دشمن آغاز می‌شود. گیر افتادن در ساحل در شرایطی که پشت سر آن‌ها دریا است، شرایط بسیار سخت و غیرممکنی را هنگام نزدیک شدن دشمن به آن‌ها ایجاد می‌کند.

از دیگر ستارگانی که در این فیلم حضور دارند، می‌توان به کنت برانا (Kenneth Branagh) و مارک رایلنس (Mark Rylance) اشاره کرد. فیلم Dunkirk «دانکرک» در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ برابر با ۳۰ تیر ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screencrush
برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.