نائومی واتس در فیلم ترسناک شب بخیر مامان بازی خواهد کرد

7 April 2021 - 21:03

نائومی واتس قرار است در بازسازی فیلم ترسناک شب بخیر مامان به ایفای نقش بپردازد.

فیلم شب بخیر مامان (Goodnight Mommy)، بازسازی فیلم اتریشی با همین نام خواهد بود که شبکه آمازون حق ساخت آن را خریداری کرده است و نائومی واتس (Naomi Watts) علاوه بر بازی در این فیلم، یکی از تهیه‌کنندگان آن نیز می‌باشد.

مت سوبل (Matt Sobel) نیز به عنوان کارگردان این اثر انتخاب شده است. وی پیش از این، فیلم مرا به رودخانه ببر (Take Me to the River) را در سال ۲۰۱۵ کارگردانی کرده بود.

این فیلم داستان برادران دوقلویی را روایت می‌کند که نزد مادرشان فرستاده می‌شوند اما وقتی وی را می‌بینند، متوجه می‌شوند که وی صورت خود را بعد از یک عمل جراحی، با بانداژ پوشانده است. پس از دیدن رفتارهای عجیب از وی، در نهایت این دو برادر فکر می‌کنند که این شخص مادر آنها نیست و دست به هر کاری می‌زنند تا حقیقت ماجرا را متوجه شوند.

سوبل درباره ساخت این اثر گفته است:

فیلم‌های مورد علاقه من، فیلم‌هایی هستند که بیننده را وارد ماجراجویی شخصیت اصلی داستان می‌کنند. در بازسازی ما از فیلم شب بخیر مامان، ترس از رها شدن و این حقیقت که نزدیک‌ترین افراد به شما، آن شخصی که به نظر می‌آیند نیستند، باعث ایجاد یک کابوس می‌شوند. بی صبرانه منتظر ساخت این فیلم با نائومی واتس بی همتا هستم.

لازم به ذکر است که نسخه اصلی این فیلم، در سال ۲۰۱۴ و در ژانر وحشت روان‌شناختی ساخته شد و اکنون فیلم‌نامه نسخه بازسازی شده را، کایل وارن (Kyle Warren) نوشته است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.