عدم حضور سیلوستر استالونه در فیلم Creed III

8 April 2021 - 15:22

سیلوستر استالونه در Creed III نقش آفرینی نخواهد کرد. مدت‌هاست شایعاتی در مورد عدم حضور سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در سومین نسخه از فرانچایز Creed شکل گرفته است. نماینده استالونه در گفتگو با هالیوود ریپورتر این موضوع را تأیید کرد، اما هیچ توضیح اضافی درباره علت این امر ارائه نداد.

در دو نسخه قبلی فرانچایز Creed، استالونه در نقش راکی بالبوآ مربی آدونیس دونی، با هنرنمایی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan)، بازی می‌کرد. بازی استالونه در سال ۲۰۱۵ در فیلم Creed باعث شد وی نامزد دریافت جایزه آکادمی بابت بهترین بازیگر نقش مکمل شود. بلافاصله پس از آن در نوامبر ۲۰۱۸  Creed II اکران شد. هر دو نسخه از این فرانچایز از نوع باکس آفیس بودند و موفقیت‌های مهمی را کسب کردند.

فیلم Creed III قرار است در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۲) اکران شود. مایکل جردن علاوه بر اینکه یکی از بازیگران این فیلم است، اولین کارگردانی خود را نیز تجربه خواهد کرد.

استالونه اخیرا اعلام کرده است مراحل بازتولید فیلم Rocky IV به اتمام رسیده است، ازینرو طرفداران وی می‌توانند شاهد هنرنمایی او در این فیلم باشند. استالونه بابت بازتولید Rocky IV احساس خرسندی خود را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است. این بازیگر-کارگردان توضیح داد که این فیلم هرگز بر اساس میل او ساخته نشده بود، بنابراین به خاطر باز تولید آن برای پیشبرد خواسته‌هایش بسیار سپاسگزار است.

فیلم Rocky IV محصول سال ۱۹۸۵ با موفقیت چشمگیری روبرو شد و دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) را که نقش ایوان دراگو، بوکسور بلند قد اهل شوروی را بازی می‌کرد، به مخاطبان معرفی کرد. این فیلم آخرین حضور کارل ویترز (Carl Weathers) در این فرانچایز بود.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.